Najważniejsze podczas współpracy jest osiągnięcie zadowalającego zwrotu z inwestycji w reklamę internetową. Firma Premiumads sprostała temu zadaniu. Z przyjemnością pragnę zarekomendować usługi świadczone przez firmę Premiumads jako partnera godnego polecenia. Otwierając sklep internetowy w 2013 roku mierzyliśmy wyłącznie ilość odwiedzin, to był błąd! Teraz skupiamy się na przychodach z poszczególnych źródeł ruchu. Analizujemy osoby odwiedzające sklep oraz koszt pozyskania zamówienia. Ta wiedza przekłada się na bezpośrednie wzrosty sprzedaży i optymalizację kosztów działań marketingowych.

Emilia Szelągiewicz

Właściciel

Cele

  • Zwiększenie ilości osób zainteresowanych produktów w sklepie internetowym JeansOriginal.pl
  • Optymalizacja dotychczasowych działań reklamowych
  • Obniżenie kosztów pozyskania zamówienia
  • Przygotowanie oraz opisanie sklepu kodami analizy odwiedzających
  • Przygotowanie raportów, które będą odzwierciedlać realne zaangażowanie użytkowników
  • Opracowanie nowej koncepcji kampanii reklamowej Google Ads
  • Pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarce Google na konkretne frazy, które przekładają się na transakcje
  • Rozpoczęcie mierzenia skuteczności oraz opłacalności reklamy poprzez poszczególne źródła ruchu

Realizacja

Etap 1 – prawidłowe opisanie sklepu kodami śledzenia użytkowników. Do tego celu wykorzystaliśmy dwa darmowe systemy:

  • Google Analytics, ponieważ jest to najczęściej stosowane narzędzie do analizy ruchu w sklepie internetowym. Dysponuje wieloma raportami, które pozwalają na szczegółowe badanie ruchu oraz przychodów sklepu.
  • Yandex Metrika, aby spojrzeć na odbiorców “innym okiem”. To analityczne narzędzie poza mierzeniem liczby odwiedzających i skuteczności z poszczególnych źródeł ruchu, pozwala także na tworzenie “heat map” osób odwiedzających sklep. Dane te umożliwiają obserwację zachowania osób na każdej ze stron w ramach witryny sklepu.

Etap 2 – przygotowanie koncepcji kampanii reklamowej Google Ads w podziale na:

  • osoby poszukujące informacji w Google o markach: Wrangler, Lee, Vans,
  • osoby poszukujące określonych modeli odzieży,
  • osoby poszukujące informacji o marce Jeans Original,
  • reklamę produktową – zakupy Google,
  • reklamę graficzną kierowaną wyłącznie na grupy osób, które z dużym prawdopodobieństwem dokonają zakupu,
  • remarketing – reklamę graficznej i tekstowej, podążającej za osobami, które już odwiedziły sklep internetowy,
    reklamie Video w YouTube.

Etap 3 – pozycjonowanie sklepu. W ramach tej usługi produkty oraz kategorie uzyskały nowe, unikalne opisy, a poszczególne strony zostały zoptymalizowane pod wyszukiwarkę Google. Optymalizacja została wzmocniona zewnętrznymi działaniami mającymi na celu podniesienie jakości odwiedzających z bezpłatnych wyników w Google.

Etap 4 – bieżące dostarczanie informacji Klientom sklepu, a także tym, którzy zapisali się do newslettera. Jego realizację umożliwił system mailingu GetResponse, pozwalający na mierzenie w Google Analytics skuteczności sprzedaży oraz jego wpływu na decyzje o zakupie.

Wyniki

Wyższa częstotliwość zamówień z reklamy

Nic nie cieszy tak bardzo, jak szybki przyrost zamówień z reklamy. Tylko poprawnie skonfigurowana kampania może dać tak dobre rezultaty.

0%

Wzrost przychodów w sklepie

Sprzedaż i zwiększone przychody to najbardziej lubiana konwersja, bo daje namacalne efekty. Jest to efekt realizacji skutecznego lejka sprzedażowego.

0%

Wzrost średniego czasu odwiedzin

Jeśli klient chce poświęcić na coś więcej czasu to znaczy, że prawdopodobnie jest tym zainteresowany. Wzrost czasu odwiedzin był jednym z naszych głównych celów.

0%

Wzrost zapytań o markę

Każda firma powinna dbać o rozpoznawalność marki. My wypromowaliśmy Jeans i zwiększyliśmy ilość zapytań.

0%

Spadek kosztu transakcji

To jeden z najważniejszych wskaźników mówiących, czy reklama jest dla biznesu rentowna. Osiągnęliśmy bardzo dobry wynik.

0%

Działasz w podobnej branży?

Zobacz dokładnie, co byśmy zrobili, ile byśmy pobrali,
i dlaczego twoi konkurenci mają poważne kłopoty.

“Jak wrzucasz do lejka śmieci, to dołem wylecą również śmieci. Tylko bardziej skoncentrowane. Jak górą lejka wrzucisz perły, to dołem wypadną również perły, tylko bardziej wartościowe, bo skoncentrowane.  Nie ma magika, który zamieni śmieci wpadające z góry, na perły wypadające na dole. Jest za to cała masa "magików", którzy używają sztuczek wszelakich, abyś zapłacił ciężką kasę za ich próby przerobu śmieci na perły.”

Jacek Kotarbiński
  • Kliknij w cytat, wylosuj kolejny.

Maciej Wiśniewski

właściciel Premiumads
+48 691-691-041
serwus@premiumads.pl