Jeśli Twoja usługa Universal Analytics nie jest połączona z kontem Google Ads, ta zmiana nie wpłynie na konto Google Ads. Jeśli jednak usługę Universal Analytics masz połączoną z kontami Google Ads, po 1 lipca 2023 r. dane Universal Analytics przestaną trafiać do Google Ads (po 1 października 2023 r. w przypadku usług w Analytics 360). Może to mieć wpływ na Twoje kampanie Google Ads, jeśli:

  • ustalasz stawki za cele lub transakcje e-commerce zaimportowane z Universal Analytics,
  • korzystasz w kampaniach z listy odbiorców Universal Analytics,
  • importujesz dane witryny z Universal Analytics.

Zalecamy przeniesienie połączonych kont Google Ads z usługi Universal Analytics do usługi Google Analytics 4. Następnie musisz zaimportować konwersje Google Analytics 4 (w przypadku ustalania stawek) lub dodać do kampanii bądź grupy reklam listy odbiorców Google Analytics 4 (w przypadku remarketingu).

Jeśli masz dodatkowe pytania o to, jak ta zmiana może wpłynąć na Twoje kampanie Google Ads, skontaktuj się z nami.