Założyłeś sklep internetowy i właśnie dowiedziałeś się, że pozycjonując go możesz znacznie podnieść poziom sprzedaży? Przeczytaj uważnie z jakimi wyzwaniami musisz się zmierzyć i jakie korzyści możesz odnieść.

Co to jest pozycjonowanie stron?

Jeśli hasło “pozycjonowanie stron” czy “SEO” niewiele Ci mówi, zacznij od podstaw i przeczytaj prostą definicję, dzięki której będziesz wiedział na czym stoisz.

Pozycjonowanie stron internetowych to wykonywanie konkretnej pracy polegającej między innymi na: optymalizacji, doborze odpowiednich słów kluczowych, linkowaniu wewnętrznym i zewnętrznym, przemyślanym tagowaniu itd. W efekcie Twoja strona ukaże się wyżej w wynikach wyszukiwania. Dobrze wypozycjonowana strona to taka, która będzie na pierwszej stronie wyszukiwania (a najlepiej gdy znajdzie się na trzech pierwszych pozycjach) za każdym razem po wpisaniu powszechnej dla danego tematu frazy. Frazy te można określić jako potrzeby użytkowników albo ich problemy, na które poszukują rozwiązania. Należy sprawić aby użytkownik, który potrzebuje Twojego produktu, zawsze mógł go bez problemu odnaleźć w sieci.

Dobrze wypozycjonowany sklep online jest jak lokal w najlepszej lokalizacji, z najbardziej przyciągającym szyldem i najatrakcyjniejszymi produktami.

W obecnych czasach prawie każdy kupuje przez internet. W Polsce handel internetowy rośnie rocznie o ok. 5%. Na tę chwilę wartość branży w samej Polsce to 36-40 mld złotych. Tak dynamiczny rozwój e-commerce oznacza, że wejście w ten rynek wiąże się z wieloma zagrożeniami i wyzwaniami, ale również ogromnymi możliwościami. Stąd też na pewno rozumiesz, jak bardzo istotne jest pozycjonowanie strony – od tego zależy jakość Twojego biznesu!

Czynniki rankingowe Google – pozycjonowanie top 10

Jakie najważniejsze czynniki Google bierze pod uwagę, aby wybrać lidera? Ta największa na świecie wyszukiwarka systematycznie i z dużą częstotliwością wprowadza zmiany w swoich algorytmach, co nie ułatwia stworzenia uniwersalnego przepisu na sukces w pozycjonowaniu strony. Najlepszym sposobem na bieżące kontrolowanie tych zmian jest śledzenie witryny, na której publikowane są wszystkie zmiany w algorytmach Google.

Wszelkie działania, które dotyczą stron internetowych i mogą mieć wpływ na pozycjonowanie w wyszukiwarkach, dzielą się na działania OnSite (“wewnątrz strony”) i OffSite (“na zewnątrz strony”).

OnSite składa się z następujących elementów:

  • optymalizacja meta tagów,
  • wprowadzanie danych strukturalnych,
  • optymalizacja treści i nagłówków Hx,
  • optymalizacja grafik,
  • praca nad linkowaniem wewnętrznym,
  • praca nad UX i UI,
  • optymalizacja budowy adresów URL,
  • tworzenie i optymalizacja istniejących treści.

OffSite to wszystko co związane z linkami przychodzącymi z zewnątrz.

5/5 - 1 głosów

Autor: Premiumads

Jak oceniasz mój artykuł?

5/5 - 1 głosów

Spójrz w oczy naszej ofercie marketingowej… To nie zobowiązuje.

Zobacz dokładnie, co możemy dla Ciebie zrobić, ile za to zapłacisz i dlaczego Twoi konkurenci mają poważne kłopoty.

Wypełnij formularz, aby dowiedzieć się więcej.

“W komunikacji najważniejsze to usłyszeć to, co nie zostało powiedziane.”

Peter Drucker

    Maciej Wiśniewski

    właściciel Premiumads