Loading...
Centrum Nauki Experyment2018-10-16T12:56:38+00:00

Project Description

O firmie:

Centrum Nauki EXPERYMENT to jedno z pierwszych polskich centrów nauki. Już od ponad dziewięciu lat łączy naukę i zabawę w atrakcyjną formę spędzania czasu. Wizyta w EXPERYMENCIE pozwala gościom na efektywne przyswajanie wiedzy, pomaga zrozumieć otaczające procesy, a także pobudza ciekawość świata. EXPERYMENT kieruje swoją ofertę dla całych rodzin, młodzieży i dorosłych – u nas każdy znajdzie coś dla siebie!

Cele:

  • poprawne wdrożenie Google Tag Manager oraz Google Analytics
  • stworzenie list remarketingu wyszukiwania oraz sieci reklamowej
  • wzrost ilości odwiedzin z reklamy
  • wzrost zaangażowania osób odwiedzających witrynę
  • wzrost ilości sprzedanych biletów na wystawę

Realizacja:

  1. Etap: Analityka internetowa.
    • konfiguracja Google Tag Manager polegała na odbieraniu od witryny informacji o zachowaniach użytkowników, takich jak:
      • kliknięcia w każdy numer telefonu
      • kliknięcia w każdy adres e-mail
      • zapisu do newslettera
      • informacji o transakcjach i numerach zamówień
    • konfiguracja Google Analytics polegała na:
      • stworzeniu odrębnych widoków dla każdej z domen
      • wdrożeniu filtrowania poszczególnych widoków
      • konfiguracji celów (konwersji)
      • utworzenie ścieżki konwersji
      • wykluczeniu ruchu wewnętrznego
    • powyższa konfiguracja pomaga w analizie skuteczności działań reklamowych. Ścieżki zaś pokazują, w którym momencie w trakcie transakcji osoba porzuca koszyk. Dane te pozwalają na stworzenie list do remarketingu na osoby, które porzuciły koszyk np. przed dokonaniem płatności.
  2. Etap: Kampania reklamowa.
    Przed przygotowaniem kampanii reklamowej przeanalizowaliśmy historię poprzednich działań. Analiza ta pozwoliła nam poznać, w jaki sposób zachowują się osoby z różnych źródeł ruchu oraz odmiennymi zainteresowaniami.
    Dodatkowo analiza historii działań marketingowych ograniczyła prawdopodobieństwo wystąpienia błędów przy aktualnej kampanii.
    Została ona podzielona na dwa główne źródła ruchu.
  3. Etap: Analiza zewnętrznych kampanii reklamowych.
    Centrum Nauki EXPERYMENT poza reklamą w Google prowadzi także inne kampanie: na Facebooku, mailingową oraz reklamę na portalach itp. Każde z tych źródeł zostało opisane kodami UTM . Pozwalają one na analizę skuteczności poszczególnych grup ruchu.
  4. Etap: Analiza w Google Analytics.
    Dla Centrum Nauki EXPERYMENT stworzyliśmy raporty prezentujące kluczowe dane dotyczące zachowań użytkowników w witrynie. Dzięki nim dział marketingu w każdej chwili może przeanalizować aktualny oraz historyczny ruch.

Wyniki:

0%
Wzrost odwiedzin z reklamy w Google
0%
Wzrost ilości wyświetlonych stron
0%
Wzrost ilości odwiedzin nowych osób

Opinia:

“Agencja Premiumads pomogła nam prawidłowo skonfigurować Google Analytics. Teraz wiemy, w jaki sposób zachowują się osoby odwiedzające witrynę EXPERYMENTU. Zwiększenie budżetu na kampanię reklamową o zaledwie 30%  przełożyło się na wzrost ilości odwiedzin osób nie pytających o naszą markę aż o 162%, w tym 78% były to osoby, które jeszcze nigdy nie odwiedziły strony EXPERYMENTU.”

Sylwia Kornaczewicz
specjalista ds. promocji i organizacji wydarzeń w Centrum Nauki EXPERYMENT

Sprawdź pozostałe case study

Teraz czas na Twój ruch.

Odezwij się do nas
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj Ok