Loading...
Panorama Morska Jarosławiec2018-10-16T12:45:25+00:00

Project Description

O firmie:

Health Resort & Medical SPA Panorama Morska w Jarosławcu to sprawdzone miejsce pełne atrakcji dla każdego, to więcej niż hotel nad morzem, do którego będziesz wciąż powracać… Nasz obiekt to aż 420 pokoi oddalonych zaledwie o 350m od Morza Bałtyckiego.

Cele:

  • przygotowanie i wdrożenie do witryny panorama-morska.pl kodów mierzenia realizacji celów – konwersji
  • konfiguracja Analytics oraz Google Tag Manager do przyjmowania nowych danych dotyczących ruchu w witrynie
  • stworzenie w Analytics indywidualnych raportów
  • poznanie realnego kosztu pozyskania rezerwacji w podziale na źródła ruchu oraz grupy osób
  • podniesienie ilości rezerwacji
  • obniżenie kosztu rezerwacji

Realizacja:

  1. Etap: Przeanalizowanie całej witryny oraz propozycja mierzenia dodatkowych akcji użytkowników, takich jak, wypełnienie formularzy, kliknięcia w adresy e-mail, numery telefonów, pobrania plików, skorzystania z czatu oraz dokonanie rezerwacji online.
    Następnie witryna została opisana kodami, które przekazują do Google Analytics dodatkowe informacje o aktywności odwiedzających użytkowników.
    Dane te pomagają w lepszym poznaniu zachowań potencjalnych klientów i skutecznym ukierunkowaniu reklamy.

    Google Analytics po dodaniu samego kodu do witryny potrafi mierzyć jedynie w niej ruch, czyli ilość sesji, źródła oraz czas trwania odwiedzin. Dane te nie pokazują pełnego obrazu ruchu użytkowników. Statystyki dotyczące realizacji celów – wypełniania formularzy, kliknięć w adresy e-mail, numery telefonów, pobrania plików (także PDF), korzystania z czatu oraz dokonanie rezerwacji on-line nie są mierzone. To właśnie cele stanowią wartość. Dzięki nim jesteś w stanie poznać realną skuteczność Twojej witryny oraz działań marketingowych, które dla niej prowadzisz. Witryna Panoramy Morskiej składa się z wielu formularzy oraz przycisków, przez które odwiedzający może dokonać rezerwacji lub zadać pytanie.

  2. Etap: Reklama w Google.
    Na podstawie zebranych danych w Analytics wspólnie z klientem przeprowadziliśmy optymalizację kampanii reklamowej polegającą na:
    • wyłączeniu kampanii przekładających się na niską jakość ruchu – brak lub zbyt droga realizacja celu np. dokonanie rezerwacji
    • optymalizacji treści reklam
    • przeprowadzeniu dla reklam testów A/B, które porównują wiele ich odmian
    • stworzeniu kampanii reklamowej na kraje ościenne
    • zbudowaniu kampanii graficznych, kierowanych na osoby zainteresowane wyjazdem na wakacje
      grupy te, zawierały także podział na wiek, płeć oraz stan rodzinny
    • przygotowaniu remarketingu – reklamy śledzącej, na określone listy osób, które odwiedziły witrynę, wykonały założone działanie (np. spędziły określony czas w witrynie, lecz nie dokonały rezerwacji)
  3. Etap: Reklama w Yandex.
    Do Health Resort & Medical SPA Panorama Morska w Jarosławcu przyjeżdżają także osoby zza wschodniej granicy. Aby pozyskać nowych klientów z Rosji, Litwy i Ukrainy przeprowadziliśmy kampanię reklamową w rosyjskiej wyszukiwarce Yandex.

    Udział wyszukiwarek w Rosji:
    Google.ru – 34%
    Yandex.ru – 62%
    Rambler.ru – 1,9%

    Synergia działań poskutkowała podniesieniem udziału w wyświetleniach reklam w Rosji z 34% (tylko Google) aż do 96% (Google + Yandex).
    Każda z reklam w Yandex została opisana ręcznie kodami UTM, aby monitorować ilość oraz jakość ruchu kampanii reklamowej w Google Analytics.

  4. Etap: Reklama na Facebooku.
    Aktualne działania reklamowe bez wsparcia nowych mediów mogą nie przełożyć się na realizację założonych celów marketingowych.
    W ramach Facebooka została przeprowadzona także kampania zarówno reklamująca wypoczynek dla nowych osób, jak i tych, które już odwiedziły witrynę Panoramy Morskiej.
    Podobnie jak w przypadku reklamy w Yandex, te również zostały opisane kodami UTM, przekazującymi do Analytics dane o jakości ruchu.
  5. Etap: Ciągła optymalizacja działań marketingowych.
    Prawidłowe opisanie witryny kodami śledzenia pomaga w mierzeniu skuteczności działań marketingowych oraz ich optymalizacji. Dzięki nim wiesz, które reklamy przekładają się na realizację Twoich celów. Co więcej, jesteś w stanie sprawdzić koszt dokonania rezerwacji.

Wyniki:

0%
Wzrost odwiedzin z reklamy w Google
0%
Wzrost średniego czasu odwiedzin

Opinia:

“Dzięki współpracy z Premiumads strona Panoramy Morskiej została opisana kodami śledzenia. Teraz dokładnie wiem, jak zachowują się użytkownicy w witrynie oraz które kliknięcia przekładają się na rezerwacje i inne cele marketingowe. Skuteczna reklama dla obiektu wypoczynkowego to miliony wyświetleń i dziesiątki tysięcy kliknięć w reklamy miesięcznie. Tak ogromny ruch musi być dokładnie mierzony, gdyż każdy błąd może skutkować marnowaniem budżetu reklamowego. Analityka internetowa pomaga działowi marketingu w rzetelnej ocenie tego ruchu.”

Katarzyna Zielińska
Kierownik ds. logistyki

Sprawdź pozostałe case study

Teraz czas na Twój ruch.

Odezwij się do nas
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj Ok