Agencje Google Ads / AdWords posiadające status partnera

Branża marketingu internetowego rozwija się w błyskawicznym tempie. Rozwój Internetu i możliwości jakie on daje wpływa na nasze codzienne funkcjonowanie, sposób komunikacji ze światem, znajomymi przyjaciółmi, ale również rozwój bardzo wielu branż. Dzisiaj praktycznie każda firma może się pozycjonować. Masz własną działalność? Chcesz dotrzeć do jak największej liczby odbiorców? Generować sprzedaż swoich towarów/usług? Skuteczna kampania AdWords może okazać się bardzo owocna. Przebieg samej kampanii nie należy jednak do najłatwiejszych – bitwa trwa! Teraz każdy chce być jak najwyżej w wynikach Google. Z tego też powodu warto powierzyć działania w tym obszarze specjalistom – agencjom AdWords  posiadającym status partnera. Jakie są zalety takiej współpracy? Zachęcamy do lektury tekstu.

Serwus, jestem Maciej,

wraz z moim zespołem specjalistów pomagamy właścicielom firm pozyskać nowych klientów maksymalizując ich zyski z reklamy w internecie. Wypełnij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych.
Do usłyszenia.

trener Google Ads i Analytics

Google Ads lub Google AdWords – co to jest?

Na początku należy zadać sobie pytanie: czym jest to tajemnicze Ads? Tak naprawdę wchodząc w świat marketingu internetowego każdy od razu styka się z tym hasłem. Można śmiało stwierdzić, że dzisiaj Google Ads jest jednym z podstawowych fundamentów marketingu internetowego.

Google Ads umożliwia emisję reklam tekstowych, graficznych i video. Możemy też zdecydować się na reklamę w formie linków sponsorowanych.  Jednak to nie koniec możliwości jakie daje Google Ads – program jest kompatybilny z innymi “braćmi” z grupy Google (Google Analytics, Adsense) –  reklama może być wyświetlana na YouTubie lub w obszarze poczty Gmail.

Reklama Google Ads – cel: największa liczba kliknięć

Google Ads oparty jest na modelu PPC (Pay-per-click). Ważne jest z perspektywy reklamodawcy nie tyle wyświetlenie reklamy, co kliknięcie w nią. Każde kliknięcie generuje ruch – ruch na stronie to jej lepsza widoczność. Cena za kliknięcie zależna jest od budżetu jaki posiadamy i ile chcemy w taką reklamę zainwestować. Ogólnie możemy przyjąć, że cena za jedno kliknięcie w Ads  to niewielki koszt (parę groszy, kilkanaście groszy). Zazwyczaj jedno kliknięcie waha się w przedziale cenowym 1,20 -1,50 zł. Na cenę składa się jednak wiele aspektów: dobór słów kluczowych, ich ilość i moc – wielkość konkurencji oraz zasięg reklamy. Reklamodawca może zdecydować się na promocję ogólnopolską lub pozycjonowanie lokalne. W aplikacji bez problemu możemy określić region, w którym nasza reklama się ukaże. Możemy zacieśnić krąg odbiorców nie tylko do województwa, miasta, ale nawet do dzielnicy lub osiedla w wybranej przez nas miejscowości. Zasada jest prosta: im więcej słów kluczowych, im większa konkurencyjność danego hasła tym wyższy koszt.

Można więc śmiało stwierdzić, że cena za kliknięcie to wypadkowa wielu zmiennych  – wszystko to połączone w jedną całość kształtuje nasz ranking reklam. Ważne jest to ile tak naprawdę jesteśmy w stanie zainwestować maksymalnie w reklamę Google Ads (max CPC), jednak duży wpływ na cenę ma również wynik jakości i charakterystyka rozszerzeń reklam.

Warto poznać bliżej Google Ads i zaprzyjaźnić się z nim na dłużej. Korzystanie z niego ma wiele zalet:

  • przejrzystość i funkcjonalność,

Bez względu na to czy chcesz stworzyć kampanię dla sklepu internetowego z materiałami papierniczymi czy dla firmy budowlanej Google Ads da wiele przydatnych funkcji, dzięki którym trafisz prosto do odbiorcy reklamy. Tutaj nie ma mowy o przypadkowości. Odpowiedni dobór słów kluczowych, określenie profilu odbiorcy i miejsca reklamy sprawi, że reklama trafi do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Tworząc kampanię można określić zakres pojawienia się reklamy, region, wiek odbiorcy, płeć itd. Im lepiej i trafniej opracowana kampania, tym lepsze rezultaty.

  • precyzyjna kontrola wyświetleń reklamy,

To my decydujemy, gdzie i kiedy ma być wyświetlana treść.

  • kontrola budżetu reklamowego wydatków,

Tworząc kampanię mamy dwa modele płatności do wyboru. Możemy zdecydować się na płatność pobieraną od każdego kliknięcia, i wyników obserwowanych w czasie trwania kampanii. Możemy też konkretnie ustalić ramy budżetowe i zabezpieczyć daną kwotę – te drugie rozwiązanie jest idealne dla nowych firm  i użytkowników, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w Google Ads. Kontrola wydatków pozwala uniknąć niepotrzebnych niespodzianek…

  • tworzenie reklam dedykowanych, nieinwazyjnych,

Ads pozwala na tworzenie nieinwazyjnych reklam, które są widoczne przez internautę, ale nie zaburzają normalnego poruszania się w sieci – jednym słowem nie denerwują i nie powodują uczucia frustracji u odbiorcy.

Szkolenie Google Ads i Analytics w Gdyni

Sprawdź termin
szkolenie google ads i analytics

Agencje Ads – Twoja firma w dobrych rękach

Szukasz profesjonalnej agencji, która troskliwie zaopiekuje się Twoją firmą? Proponuję kompleksowy pakiet działań – szukaj agencji  ze statusem partnera Google. To pewność, że Twoja firma będzie w rękach ekspertów, dla których branża marketingu internetowego nie ma żadnych tajemnic.
Partnerzy Google posiadają ważne w branży certyfikaty i wyróżnienia. Całemu zespołowi zależy, aby nieustannie “trzymać rękę na pulsie” – to podstawa w tej przestrzeni. Większe kwalifikacje, udział w branżowych wydarzeniach sprawia, że dany zespół wzbudza zaufanie – zarówno wśród partnerów biznesowych, jak i klientów agencji. Każdy certyfikat wzmacnia pozycję firmy na rynku i w branży, firma taka ma opiniotwórczy głos w wielu sprawach związanych z marketingiem internetowym.

 

google premier partner

Wiedza branżowa na najwyższym poziomie

Firma złożona ze specjalistów z wiedzą i doświadczeniem w pracy przy kampaniach Google Ads. Dzięki tym dwóm cechom firma taka może zaproponować najbardziej optymalne i przede wszystkim optymalne działania dla Twojego biznesu. Partnerzy Google działają wielopoziomowo – klient traktowany jest indywidualnie. Znajomość branży i nowych trendów sprawia, że kampania reklamowa dostosowana jest idealnie dopasowana do potrzeb klienta, charakterystyki branży w jakiej pracuje, cech danego przedsiębiorstwa. Kampania tworzona jest tak, aby by przyniosła długofalowe efekty w postaci większej widoczności firmy, przekładające się w następnym etapie na sprzedaż.

Google Analytics grafika

Dostęp do najlepszych narzędzi

Współpracujesz z firmą, która jest Partnerem Google? Z pewnością zapewni ona Twojej firmie wsparcie i opiekę na najwyższym poziomie – agencje tego typu opierają swoją działalność na nowatorskich technologiach, mają dostęp do funkcjonalnych narzędzi i dobre zaplecze techniczne.

Działalność na wielu płaszczyznach

Partnerzy Google często działają na wielu płaszczyznach – nie tylko zajmują się pozycjonowaniem i optymalizacją stron internetowych, ale również świadczą szereg usług dodatkowych. Bardzo ważna jest funkcja doradcza – z pomocy mogą korzystać partnerzy biznesowi – firma dopasowuje najlepiej formę współpracy i charakter usług do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa i cech wybranej branży. Pomoc może być kierowana również do młodych pracowników związanych z branżą pozycjonerską i IT. Wiele firmy (w tym między innymi Premiumads) prowadzi szkolenia z obsługi narzędzi Google takich jak Google Ads i Google Analytics. Szkolenia prowadzone są na poziomie podstawowym i zaawansowanym – biorą w nich udział osoby, które od wielu lat działają w branży marketingu internetowego i chcą poszerzyć kwalifikacje oraz osoby, które dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w świecie marketingu online.  

Maciej Wiściewski szkolenie google ads

Powiedz serwus Danielowi, to nasz New Business Specialist

telefon

Powiedz serwus Danielowi, to nasz New Business Specialist

Jak oceniasz tę stronę?

Status partnera Google Ads
5 (100%) 9 głosów