Zanim pobierzesz Case Study lub do nas napiszesz, zadaj sobie pytanie:
“Czy wiesz, w jaki sposób klienci trafiają na Twoją witrynę oraz jak się przez nią kontaktują?”
Wykonaj 3 poniższe kroki:
Następnie pobierz TEN raport i połącz go z Twoim kontem Analytics

Oto Twój nowy raport – pojawił się na koncie Analytics, w sekcji “dostosowanie”.
Możesz z niego odczytać, jak poszczególne źródła ruchu przekładają się na rezerwacje (konwersje) poprzez witrynę.
- Po lewej stronie znajdują się dane dotyczące źródła odwiedzin, przykładowo:
- google / organic – ruch bezpłatny z Google,
- google / cpc – ruch płatny z reklamy Google AdWords,
- (direct) / (none) – wejścia bezpośrednie do twojej witryny,
- Jeżeli w tabeli nie masz danych dotyczących realizacji celów prawdopodobnie ich nie mierzysz lub twoje konto Analytics jest skonfigurowane błędnie – napisz do nas,
- Jeżeli w tabeli nie masz danych dotyczących kosztów (CPC, Koszt) a prowadzisz kampanię AdWords – masz błędnie skonfigurowane konto Analytics lub nie połączyłeś konta AdWords z Analytics – napisz do nas,
