Co Zyskasz Podczas Szkolenia z Marketingu dla E-commerce:
To szkolenie zostało ocenione przez 130 osób w Google,
– dołącz do nich.
Aby zwiększyć sprzedaż w sklepie, musisz zadbać o sześć kluczowych elementów:
Najważniejsze z nich poruszymy podczas szkolenia.
Aby zwiększyć sprzedaż w sklepie, musisz zadbać o sześć kluczowych elementów:
Najważniejsze z nich poruszymy podczas szkolenia.
Szkolenie z autorskim programem i Gwarancją Nauczenia™
Czego nauczysz się uczestnicząc w pierwszym dniu szkoleniowym?
Wspólnie skonfigurujemy zgody Cookies, skonfigurujemy konto Google Analytics 4 oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje. Tego dnia poznasz też Google Tag Manager, czyli system, który przekazuje do Twojego Google Analytics, Google Ads, pixela FB itp. więcej szczegółowych, ważnych danych z Twojej strony www lub sklepu.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
- konfiguracji zgody Cookies w najnowszej wersji V2
- samodzielnego wdrożenia oraz konfiguracji narzędzia Google Tag Manager na Twojej witrynie
- rejestrowania zdarzeń, takich jak kliknięcia w numer telefonu, adres e-mail czy pobrania pliku PDF i zamiana ich na konwersję
- wdrażania do witryny map ciepła
- tagowania, mierzenia kampanii zewnętrznych (Facebook, LinkedIn, mailing, sms)
- prawidłowego konfigurowania ustawień Google Analytics
- analizowania danych w nowych raportach Google Analytics 4
- modelowania atrybucji konwersji, poznasz ścieżkę odwiedzin osób, które zrealizowały Twój cel na stronie lub w sklepie
Czego nauczysz się uczestnicząc w drugim dniu szkoleniowym?
Jest to pierwszy z dwóch dni nauki tworzenia reklam i poznawania możliwości Google Ads, czyli platformy reklamowej Google. Jeżeli jesteś osobą, która nigdy nie miała styczności z kampanią reklamową Google to nie omijaj tego dnia. Jeżeli coś na ten temat już wiesz, ugruntujesz swoją wiedzę i dowiesz się, jak można robić to jeszcze lepiej.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
- planowania kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google
- samodzielnego tworzenia skutecznej kampanii w Google Ads
- doboru, wprowadzania, modyfikowania oraz wykluczania słów kluczowych
- prawidłowego pisania treści reklamowych
- modyfikowania panelu Google Ads pod najważniejsze dla Ciebie metryki
- określania stawek oraz budżetów reklamowych
Czego nauczysz się uczestnicząc w trzecim dniu szkoleniowym?
Ten dzień skierowany jest głównie do osób, które chcą nauczyć się tworzenia kampanii graficznych (banery), video oraz optymalizowania ich pod cele, takie jak pozyskanie klienta czy sprzedaż w sklepie.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
- tworzenia kampanii dynamicznych w wyszukiwarce Google
- tworzenia kampanii Performance MAX – generującej duże ilości klientów
- tworzenia reklam, które same aktualizują treści
- budowania kampanii graficznych – banerowych
- docierania z reklamą do osób, które odwiedziły Twoją witrynę (remarketing)
- tworzenia kampanii produktowych – dla e-commerce
- tworzenia kampanii video w YouTube
Większość osób przed rejestracją na moje szkolenie dzwoni do mnie.
Pytają: czy sobie poradzą podczas szkolenia, czy szkolenie jest dla nich, czego się nauczą.
Chcą porozmawiać o biznesie albo po prostu mnie poznać zanim klikną “zapisz się”.
Ja do Ciebie nie mam numeru telefonu.
Zadzwoń, porozmawiajmy,
Maciej
Połącz szkolenie z wypoczynkiem w Trójmieście
Trójmiasto jest piękne o każdej porze roku. Warto tu zostać na weekend lub dłużej.
Szkolenie odbywa się zawsze w połowie tygodnia aby weekend poświęcić na spacer nad morzem lub wizytę w Gdańsku.
Specjalnie dla uczestników szkolenia wraz z Hotelem My Story Gdynia przygotowaliśmy ofertę noclegu -10% na pokoje jednoosobowe i standardowe dwuosobowe (MINT DREAM I GREEN DREAM).
Poranny spacer z Hotelu My Story Gdynia na szkolenie to tylko 12 minut.
Hotel oferuje pyszne śniadania w restauracji “My Place”, posiada prywatny parking, siłownię, salę fitness oraz stacje ładowania samochodów elektrycznych.
Znajduje się przy stacji SKM Gdynia Wzgórze Świętego Maksymiliana, skąd odjeżdżają pociągi w stronę Gdańska i Wejherowa.
Szczegóły i rezerwacja: https://www.mystorygdynia.pl/
Praktyka podczas szkolenia i po.
Wiem, że system reklamowy Google Ads nie należy do łatwych, ale nie przejmuj się!
Każdy z uczestników po szkoleniu stacjonarnym oraz online otrzymuje:
- materiały w formie wideo,
- prezentację,
- 1h konsultacji.
To jak dwa szkolenia w jednej cenie.
Zobacz, jak wyglądają szkolenia.
Szkoliłem między innymi
Każdy dzień jest wart swojej ceny.
Wybierając pakiet trzech dni oszczędzasz sporo i sporo wiedzy i umięjętności zyskujesz.
Pierwszy dzień szkolenia
Drugi dzień szkolenia
Trzeci dzień szkolenia
Drugi i trzeci dzień szkolenia
- Oszczędzasz 249 zł
Pakiet trzech dni szkolenia
- Oszczędzasz 799 zł