cała Polska
8h praktyki dziennie
wspólnie ustalony termin
tylko Twój zespół
Szkolenie dedykowane z marketingu w Google przygotowane pod Twoje cele.
Wspólnie ustalamy tematykę szkolenia, termin, lokalizację oraz posiłki.
Szkolenie mogę przeprowadzić w Twojej firmie lub w dowolnej lokalizacji w Polsce.
Forma zależy od Ciebie, warsztaty lub prezentacja.
Tematy szkoleń oraz warsztatów
Google Ads dla e-commerce – wykorzystaj uczenie maszynowe, kontroluj wartość konwersji / koszt
Analityka internetowa – poznaj i zrozum jak użytkownicy zachowują się na Twojej stronie internetowej
Google Ads – pozyskaj ruch osób poszukujących Twoich produktów lub usług w internecie
Optymalizacja współczynnika konwersji – zwiększ częstotliwość konwersji zachowując tą samą ilości odwiedzin
Kto powinien wziąć udział w tym szkoleniu?
Szkolenie z Gwarancją Nauczenia™

Czego nauczysz się uczestnicząc w moim szkoleniu?
Google Ads dla e-commerce
Dzięki pandemii i zamknięciu galerii handlowych rynek e-commerce rozwija się jak nigdy przedtem. Sklepy internetowe odnotowują wzrosty liczone w setkach procent.
Podczas mojego szkolenia połączymy Google Merchant Center z Twoim sklepem, wdrożymy mierzenie konwersji, prawidłowe modele atrybucji, remarketing dynamiczny (to ten, który pokazuje produkty osobą, które je oglądały). Wspólnie przeanalizujemy i zmodyfikujemy działania reklamowe oraz wdrożymy uczenie maszynowe.
Wszystko to aby na Twoim koncie firmowym pojawiło się więcej zer.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
- samodzielnego wdrożenia oraz konfiguracji narzędzia Google Tag Manager na Twojej witrynie
- rejestrowania zdarzeń, takich jak kliknięcia w numer telefonu, adres e-mail czy pobrania pliku PDF i zamiana ich na konwersję
- wdrażania do witryny map ciepła
- tagowania, mierzenia kampanii zewnętrznych (Facebook, LinkedIn, mailing, sms)
- strukturyzacji kampanii w Zakupach Google w celu łatwej optymalizacji pod kątem maksymalnego zwrotu z inwestycji
- analizowania danych w Google Analytics
prowadzenia testów UX, doświadczeń użytkowników, które podnoszą współczynnik konwersji
modelowania atrybucji konwersji, analizowania ścieżek konwersji
optymalizowania wartości i kosztu pozyskania transakcji
Analityka internetowa
Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje. Tego dnia poznasz też Google Tag Manager, czyli system, który przekazuje do Twojego Google Analytics więcej szczegółowych, ważnych danych.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
- samodzielnego wdrożenia oraz konfiguracji narzędzia Google Tag Manager na Twojej witrynie
- rejestrowania zdarzeń, takich jak kliknięcia w numer telefonu, adres e-mail czy pobrania pliku PDF i zamiana ich na konwersję
- wdrażania do witryny map ciepła
- tagowania, mierzenia kampanii zewnętrznych (Facebook, LinkedIn, mailing, sms)
- prawidłowego konfigurowania ustawień Google Analytics
- analizowania danych w Google Analytics
modelowania atrybucji konwersji
poznasz ścieżkę odwiedzin osób, które zrealizowały Twój cel na stronie lub w sklepie
Google Ads
Daj o sobie znać klientom, którzy szukają firm takich jak Twoja w Mapach i wyszukiwarce Google. Płacisz tylko za wyniki, np. gdy ktoś kliknie reklamę i odwiedzi stronę internetową lub zadzwoni do Twojej firmy.
Po zakończeniu tego szkolenia zdobędziesz umiejętności:
samodzielnego tworzenia kampanii w Google Ads
doboru, wprowadzania, modyfikowania słów kluczowych i treści reklamowych
- tworzenia kampanii dynamicznych w wyszukiwarce Google
- tworzenia reklam, które same aktualizują treści
- budowania kampanii graficznych – banerowych
- docierania z reklamą do osób, które odwiedziły Twoją witrynę (remarketing)
- tworzenia kampanii produktowych – dla e-commerce
- tworzenia kampanii video w YouTube
optymalizacji kampanii reklamowych
Optymalizacja współczynnika konwersji
Aby pojawiła się konwersja muszą nastąpić dwie rzeczy.
- Do Twojej witryny musisz pozyskać osoby, które są zainteresowane Twoim produktem lub usługą.
Za ten ruch może odpowiadać np. kampania Google Ads czy post na facebooku. - Odwiedzający muszą rozumieć Twoją ofertę i chcieć z niej skorzystać.
Odwieść od konwersji może wiele rzeczy. Błędna kolorystyka przycisków, niezrozumiałe treści, cena czy brak paczkomatów.
Optymalizacja współczynnika konwersji to działanie polegające na zwiększaniu odsetka użytkowników, którzy wykonują pożądane działanie w witrynie. Może to być zakup produktu, kliknięcie „dodaj do koszyka”, rejestracja w usłudze, wypełnienie formularza lub kliknięcie linku.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
Testy porównawcze A / B
Testy dzielone na wielu odmianach
Redukcję współczynnika odrzuceń
Ulepszenie jakości koszyka
Przeprojektowanie strony docelowej
Udoskonalenie strony produktu
Modyfikacje treści w zależności od pory dnia, dnia tygodnia czy urządzenia
Jesteś mikro, małym lub średnim przedsiębiorcą?
Otrzymaj dofinansowanie do 80% w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO).
Proces uzyskania dofinansowania jest prosty, składa się z 8 kroków.
W każdym momencie otrzymujesz wsparcie od Operatora* i ode mnie.
Operator* – instytucja z którą podpisujesz umowę i z którą rozliczasz dofinansowanie do szkolenia.

- Na początek skontaktuj się ze mną.
Wspólnie ustalimy szczegóły oraz warunki szkolenia.
Napisz maciej@premiumads.pl, zadzwoń +48 691 691 041 lub wypełnij formularz na dole strony. - Kontaktujesz się z operatorem.
W zależności od województwa w którym prowadzisz działalność gospodarczą warunki oraz kwoty dofinansowania na osobę lub przedsiębiorstwo będą się różnić. Proces dofinansowania jest zbliżony.
Poniżej znajdziesz listę województw, w których możesz uzyskać dofinansowanie.
Województwa pomorskie i mazowieckie nie mają wsparcia.Klikając na poszczególne województwa przejdziesz na stronę prowadzoną przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
Znajdziesz tam szczegółowe informacje na temat dostępność środków, termin realizacji projektu, maksymalne dofinansowanie na osobę oraz operatora, z którym będziesz musiał się kontaktować. Z tym operatorem będziesz musiał podpisać umowę na dofinansowanie.
Więcej o dofinansowaniach możesz przeczytać tutaj.
Szkoliłem między innymi
Jak oceniasz tą stronę?
Opinie
David Ogilvy