cała Polska
8h praktyki dziennie
wspólnie ustalony termin
tylko Twój zespół
Szkolenie dedykowane z marketingu w Google przygotowane pod Twoje cele.
Wspólnie ustalamy tematykę szkolenia, termin, lokalizację oraz posiłki.
Szkolenie mogę przeprowadzić w Twojej firmie lub w dowolnej lokalizacji w Polsce.
Forma zależy od Ciebie, warsztaty lub prezentacja.
Grupa uczestników
do 25 osób
Liczba dni szkolenia
1-3 dni
Szkolenie z dofinansowaniem
od 1800 pln netto
Tematy szkoleń oraz warsztatów
Kto powinien wziąć udział w tym szkoleniu?
Szkolenie z Gwarancją Nauczenia™
Czego nauczysz się uczestnicząc w moim szkoleniu?
Google Ads dla e-commerce
Dzięki pandemii i zamknięciu galerii handlowych rynek e-commerce rozwija się jak nigdy przedtem. Sklepy internetowe odnotowują wzrosty liczone w setkach procent.
Podczas mojego szkolenia połączymy Google Merchant Center z Twoim sklepem, wdrożymy mierzenie konwersji, prawidłowe modele atrybucji, remarketing dynamiczny (to ten, który pokazuje produkty osobą, które je oglądały). Wspólnie przeanalizujemy i zmodyfikujemy działania reklamowe oraz wdrożymy uczenie maszynowe.
Wszystko to aby na Twoim koncie firmowym pojawiło się więcej zer.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
Analityka internetowa
Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje. Tego dnia poznasz też Google Tag Manager, czyli system, który przekazuje do Twojego Google Analytics więcej szczegółowych, ważnych danych.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
Google Ads
Daj o sobie znać klientom, którzy szukają firm takich jak Twoja w Mapach i wyszukiwarce Google. Płacisz tylko za wyniki, np. gdy ktoś kliknie reklamę i odwiedzi stronę internetową lub zadzwoni do Twojej firmy.
Po zakończeniu tego szkolenia zdobędziesz umiejętności:
Optymalizacja współczynnika konwersji
Aby pojawiła się konwersja muszą nastąpić dwie rzeczy.
- Do Twojej witryny musisz pozyskać osoby, które są zainteresowane Twoim produktem lub usługą.
Za ten ruch może odpowiadać np. kampania Google Ads czy post na facebooku. - Odwiedzający muszą rozumieć Twoją ofertę i chcieć z niej skorzystać.
Odwieść od konwersji może wiele rzeczy. Błędna kolorystyka przycisków, niezrozumiałe treści, cena czy brak paczkomatów.
Optymalizacja współczynnika konwersji to działanie polegające na zwiększaniu odsetka użytkowników, którzy wykonują pożądane działanie w witrynie. Może to być zakup produktu, kliknięcie „dodaj do koszyka”, rejestracja w usłudze, wypełnienie formularza lub kliknięcie linku.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
Jesteś mikro, małym lub średnim przedsiębiorcą?
Otrzymaj dofinansowanie do 80% w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO).
Proces uzyskania dofinansowania jest prosty, składa się z 8 kroków.
W każdym momencie otrzymujesz wsparcie od Operatora* i ode mnie.
Operator* – instytucja z którą podpisujesz umowę i z którą rozliczasz dofinansowanie do szkolenia.
Szkoliłem między innymi
Jak oceniasz tą stronę?
Opinie
Jake Sorofman