Dedykowane szkolenie z Google Ads

Ty, Twój zespół, Ja.

Naucz się generować i analizować ruch, wyciągać wnioski, optymalizować działania reklamowe.
Po to abyś na koniec dnia uzyskał 10 zł za każde 1 zł wydane na działania online.

  • Skorzystaj z dofinansowania do 80% z UE

cała Polska

8h praktyki dziennie

wspólnie ustalony termin

tylko Twój zespół

Szkolenie dedykowane z marketingu w Google przygotowane pod Twoje cele.

Wspólnie ustalamy tematykę szkolenia, termin, lokalizację oraz posiłki.
Szkolenie mogę przeprowadzić w Twojej firmie lub w dowolnej lokalizacji w Polsce.
Forma zależy od Ciebie, warsztaty lub prezentacja.

Grupa uczestników
do 25 osób

Liczba dni szkolenia
1-3 dni

Szkolenie z dofinansowaniem
od 1800 pln netto

Tematy szkoleń oraz warsztatów

  • Google Ads dla e-commerce – wykorzystaj uczenie maszynowe, kontroluj wartość konwersji / koszt

  • Analityka internetowa – poznaj i zrozum jak użytkownicy zachowują się na Twojej stronie internetowej

  • Google Ads – pozyskaj ruch osób poszukujących Twoich produktów lub usług w internecie

  • Optymalizacja współczynnika konwersji – zwiększ częstotliwość konwersji zachowując tą samą ilości odwiedzin

Certyfikowane przez DEKRA

Gwarancja nauczenia

Rejestr usług szkoleniowych

Wdrożone standardy

Kto powinien wziąć udział w tym szkoleniu?

Kto poprowadzi dla Ciebie szkolenie?

Cześć, jestem Maciej!

Od ponad ośmiu lat aktywnie szkolę zarówno osoby prywatne, jak i działy marketingu z reklamy w Google Ads (Google AdWords) oraz analizy w Google Analytics. Prowadzę także zajęcia dla studentów w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Bankowej w Gdyni.

W 2014 roku zostałem Certyfikowanym Trenerem Google AdWords. Od tego czasu przeszkoliłem ponad 600 osób. W 2018 roku dostałem oficjalne podziękowanie, które możesz zobaczyć tutaj. Dodatkowo agencja Premiumads, którą prowadzę, posiada status Partner Google Premium, jako jedna z nielicznych w Polsce.

Szkolenie z Gwarancją Nauczenia™

Czego nauczysz się uczestnicząc w moim szkoleniu?

Google Ads dla e-commerce

Dzięki pandemii i zamknięciu galerii handlowych rynek e-commerce rozwija się jak nigdy przedtem. Sklepy internetowe odnotowują wzrosty liczone w setkach procent.
Podczas mojego szkolenia połączymy Google Merchant Center z Twoim sklepem, wdrożymy mierzenie konwersji, prawidłowe modele atrybucji, remarketing dynamiczny (to ten, który pokazuje produkty osobą, które je oglądały). Wspólnie przeanalizujemy i zmodyfikujemy działania reklamowe oraz wdrożymy uczenie maszynowe.
Wszystko to aby na Twoim koncie firmowym pojawiło się więcej zer.

Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:

  • samodzielnego wdrożenia oraz konfiguracji narzędzia Google Tag Manager na Twojej witrynie
  • rejestrowania zdarzeń, takich jak kliknięcia w numer telefonu, adres e-mail czy pobrania pliku PDF i zamiana ich na konwersję
  • wdrażania do witryny map ciepła
  • tagowania, mierzenia kampanii zewnętrznych (Facebook, LinkedIn, mailing, sms)
  • strukturyzacji kampanii w Zakupach Google w celu łatwej optymalizacji pod kątem maksymalnego zwrotu z inwestycji
  • analizowania danych w Google Analytics
  • prowadzenia testów UX,  doświadczeń użytkowników, które podnoszą współczynnik konwersji

  • modelowania atrybucji konwersji, analizowania ścieżek konwersji

  • optymalizowania wartości i kosztu pozyskania transakcji

Analityka internetowa

Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje. Tego dnia poznasz też Google Tag Manager, czyli system, który przekazuje do Twojego Google Analytics więcej szczegółowych, ważnych danych.

Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:

  • samodzielnego wdrożenia oraz konfiguracji narzędzia Google Tag Manager na Twojej witrynie
  • rejestrowania zdarzeń, takich jak kliknięcia w numer telefonu, adres e-mail czy pobrania pliku PDF i zamiana ich na konwersję
  • wdrażania do witryny map ciepła
  • tagowania, mierzenia kampanii zewnętrznych (Facebook, LinkedIn, mailing, sms)
  • prawidłowego konfigurowania ustawień Google Analytics
  • analizowania danych w Google Analytics
  • modelowania atrybucji konwersji

  • poznasz ścieżkę odwiedzin osób, które zrealizowały Twój cel na stronie lub w sklepie

Google Ads

Daj o sobie znać klientom, którzy szukają firm takich jak Twoja w Mapach i wyszukiwarce Google. Płacisz tylko za wyniki, np. gdy ktoś kliknie reklamę i odwiedzi stronę internetową lub zadzwoni do Twojej firmy.

Po zakończeniu tego szkolenia zdobędziesz umiejętności:

  • samodzielnego tworzenia kampanii w Google Ads

  • doboru, wprowadzania, modyfikowania słów kluczowych i treści reklamowych

  • tworzenia kampanii dynamicznych w wyszukiwarce Google
  • tworzenia reklam, które same aktualizują treści
  • budowania kampanii graficznych – banerowych
  • docierania z reklamą do osób, które odwiedziły Twoją witrynę (remarketing)
  • tworzenia kampanii produktowych – dla e-commerce
  • tworzenia kampanii video w YouTube
  • optymalizacji kampanii reklamowych

Optymalizacja współczynnika konwersji

Aby pojawiła się konwersja muszą nastąpić dwie rzeczy.

  1. Do Twojej witryny musisz pozyskać osoby, które są zainteresowane Twoim produktem lub usługą.
    Za ten ruch może odpowiadać np. kampania Google Ads czy post na facebooku.
  2. Odwiedzający muszą rozumieć Twoją ofertę i chcieć z niej skorzystać.
    Odwieść od konwersji może wiele rzeczy. Błędna kolorystyka przycisków, niezrozumiałe treści, cena czy brak paczkomatów.

Optymalizacja współczynnika konwersji to działanie polegające na zwiększaniu odsetka użytkowników, którzy wykonują pożądane działanie w witrynie. Może to być zakup produktu, kliknięcie „dodaj do koszyka”, rejestracja w usłudze, wypełnienie formularza lub kliknięcie linku.

Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:

  • Testy porównawcze A / B

  • Testy dzielone na wielu odmianach

  • Redukcję współczynnika odrzuceń

  • Ulepszenie jakości koszyka

  • Przeprojektowanie strony docelowej

  • Udoskonalenie strony produktu

  • Modyfikacje treści w zależności od pory dnia, dnia tygodnia czy urządzenia

Jesteś mikro, małym lub średnim przedsiębiorcą?

Otrzymaj dofinansowanie do 80% w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO).

Proces uzyskania dofinansowania jest prosty, składa się z 8 kroków.
W każdym momencie otrzymujesz wsparcie od Operatora* i ode mnie.

Operator* – instytucja z którą podpisujesz umowę i z którą rozliczasz dofinansowanie do szkolenia.

  • Na początek skontaktuj się ze mną.

    Wspólnie ustalimy szczegóły oraz warunki szkolenia.
    Napisz maciej@premiumads.pl, zadzwoń +48 691 691 041 lub wypełnij formularz na dole strony.

  • Kontaktujesz się z operatorem.

    W zależności od województwa w którym prowadzisz działalność gospodarczą warunki oraz kwoty dofinansowania na osobę lub przedsiębiorstwo będą się różnić. Proces dofinansowania jest zbliżony.

    Poniżej znajdziesz listę województw, w których możesz uzyskać dofinansowanie.
    Województwa pomorskie i mazowieckie nie mają wsparcia.

    Klikając na poszczególne województwa przejdziesz na stronę prowadzoną przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
    Znajdziesz tam szczegółowe informacje na temat dostępność środków, termin realizacji projektu, maksymalne dofinansowanie na osobę oraz operatora, z którym będziesz musiał się kontaktować. Z tym operatorem będziesz musiał podpisać umowę na dofinansowanie.
    Więcej o dofinansowaniach możesz przeczytać tutaj.

Szkoliłem między innymi

Jak oceniasz tą stronę?

4.6/5 - 61 głosów

Opinie

5.0 130 reviews

  • Avatar Piotr Stępień ★★★★★
    Świetne szkolenie, indywidualne podejście, ogromna dawka wiedzy, gorąco polecam!
  • Avatar Kacper Siudak ★★★★★ 8 miesięcy temu
    Właśnie tydzień temu skończyłem kurs. Jestem bardzo zadowolony z prowadzonych zajęć. Pan Maciek posiada ogromną wiedzę na temat narzędzi Google. Odpowiedział na … czytaj więcej wszystkie nurtujące mnie pytania. Jeśli ktoś potrzebuje pomocy w wejściu w reklamy Google jak najbardziej mogę polecić 🙂
  • Avatar Konrad Sokolowski ★★★★★ rok temu
    Szkolenie na bardzo wysokim merytorycznie poziomie, przeprowadzone profesjonalnie i we wspaniałej atmosferze. Polecam każdemu kto zarówno zaczyna przygodę z Google … czytaj więcej Ads i Analytics, jak również dla tych, którzy mieli już styczność i chcą tę wiedzę ugruntować.

“Kiedy zaczniesz od tego, co liczy się dla klienta, będziesz mieć prawo do jego uwagi.”

Jake Sorofman

Maciej Wiśniewski

Trener Google Ads