Szkolenie Google Ads (Google AdWords),
Google Analytics + Google Tag Manager

Ads + Analytics: 23 – 25.04.2019
Tag Manager: 16.04.2019

Zapisuję się!

Zdobędziesz podstawy Google Analytics i Google Tag Manager oraz umiejętności biegłego korzystania z Google Ads (Google AdWords). Pierwszy dzień szkolenia poświęcimy na analizę ruchu w Twojej witrynie oraz konwersje. Drugi dzień zaczniemy od prezentacji i zapoznania się z panelem Google Ads. Następnie przejdziemy do tworzenia kampanii, doboru słów kluczowych oraz napisania prawidłowych treści reklam i dodania rozszerzeń. Trzeciego dnia skupimy się na reklamie graficznej oraz remarketingu.

Serio! Stawiam nacisk na praktykę. W ciągu 16 h szkolenia Google Ads i 8 h Analytics + Google Tag Manager nauczę Ciebie, w jaki sposób poruszać się po koncie Google Ads, jak tworzyć prawidłową strukturę kampanii, jak mierzyć jej skuteczność i analizować dane. A co najważniejsze, nie będę Ci opowiadał co można zrobić i co mierzyć, ale pokażę Ci w jaki sposób to zrobić!

Cel jest zarazem prosty i trudny do zrealizowania. W trakcie szkolenia zyskasz tyle wiedzy i umiejętności, abyś wychodząc z niego był w stanie następnego dnia samodzielnie tworzyć kampanie w Google Ads i analizować ich skuteczność. Dlatego podczas szkolenia skupimy się wyłącznie na najważniejszych aspektach reklamy.
Właśnie dlatego organizuję to szkolenie specjalnie dla Ciebie. Przez ostatnie 5 lat przeszkoliłem ponad 1000 osób, z czego większość pierwszy raz z kampanią w Google spotkała się właśnie na szkoleniu, które dla nich prowadziłem. Uczynię wszystko, aby Twoje uczestnictwo przełożyło się na zwiększenie Twoich umiejętności.
Każda osoba lub właściciel firmy, który chce reklamować się w internecie powinien znać przynajmniej podstawy systemów reklamowych Google. Jeżeli jesteś studentem, właścicielem jednoosobowej działaności, marketerem czy dyrektorem handlowym, to szkolenie również jest dla Ciebie.

Każdy z trenerów ma swój własny program szkoleniowy. Mój jest rozwijany od ponad czterech lat. Oczywiście, podczas 3-dniowego szkolenia mógłbym Ci pokazać wszystko, co znajduje się w systemie Google Ads, lecz wychodząc ze szkolenia stwierdziłbyś “wszystko widziałem, nic już nie pamiętam”, a materiału jest sporo. Nie mogę do tego dopuścić! Dlatego szkolenie skupia się na tym, co najważniejsze. A jeżeli chcesz w większym stopniu wykorzystać możliwości, które daje Ci reklama w Google Ads, zawsze możesz zadać mi pytanie po szkoleniu, z chęcią pomogę! Nowości znajdziesz także na Oficjalnym blogu Google Ads oraz w grupie Google Ads na FB.

Staram się organizować szkolenia pod koniec każdego miesiąca. Dopuszczam jednak od tej zasady odstępstwa. Jeżeli nie ma aktualnie wolnych terminów możesz zapisać się do newslettera. Niezwłocznie po opublikowaniu kolejnego terminu wyślę do Ciebie wiadomość.

Oczywiście, że nie. Jeżeli nie możesz być w danym dniu na szkoleniu, nie ma problemu. Zapraszam Ciebie na kolejny termin.

Ale zanim agenda szkoleń, poznajmy się!

Cześć, jestem Maciej! Cytując Henrego Forda,

“Wiem, że połowa mojej reklamy to wyrzucone pieniądze. Nie wiem tylko, która to połowa.”*

Podczas szkolenia pokażę Ci, która to połowa opierając się o dane. Dane, które zbierasz na koncie Analytics. A zbierasz, prawda?

Od ponad pięciu lat aktywnie szkolę zarówno osoby prywatne, jak i działy marketingu z reklamy w Google Ads oraz analizy w Google Analytics.  Swego czasu od 2014 do 2018 roku byłem oficjalnym trenerem Google AdWords, teraz już Google Ads.
A dlaczego już nie jestem?
Program certyfikowanych trenerów został zamknięty, dostałem nawet oficjalne podziękowania, które możesz zobaczyć tutaj.
Maciej, Michał, Przemek, dziękuję.

Twoje zadowolenie jest moim priorytetem, więc na szkoleniu spodziewaj się:

Agenda szkoleń

9:00

Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą i zapoznaniem się z uczestnikami.
Parę slajdów słowem wstępu.
Określamy cele kampanii, zakładamy konto reklamowe.

10:40
Wspólnie tworzymy kampanię Google Ads.
Uczysz się prawidłowej struktury, aby uzyskać wysoki wynik jakości i mało płacić za kliknięcia.

12:40

Pyszny lunch (w cenie).

13:20
Wspólnie tworzymy prawidłowe treści reklamowe ich rozszerzenia.
Tak, przez prawie 2 h, jest tego sporo.

15:00
Ponownie od początku tworzymy kampanie.
Dlaczego? Uczestnicząc w tym szkoleniu masz się nauczyć ją tworzyć, a nie tylko zobaczyć, jak się ją tworzy.

17:00

Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów.

9:00

Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą i zapoznaniem się z uczestnikami.
Parę slajdów słowem wstępu.
Tworzymy kampanię dynamiczną w sieci wyszukiwania.

10:40
Reklama graficzna kierowana na: odbiorców, tematy, słowa.
Remarketing, czyli reklama podążająca za osobami, które odwiedziły Twoją witrynę. Tworzymy listy odbiorców w Google Analytics.

12:40

Pyszny lunch (w cenie).

13:20
Reklama w Gmail, Remarketing w sieci wyszukiwania oraz zaawansowana optymalizacja w oparciu o listy odbiorców.

15:00
Kampania Video w YouTube.

17:00

Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów.

9:00

Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą i zapoznaniem się z uczestnikami.
Parę slajdów słowem wstępu.
Poprawne wdrożenie Analytics, konfiguracja, łączenie Google Ads z Analytics, ręczne tagowanie kampanii zewnętrznych.

10:40
Raportowanie i interpretacja danych w Google Analytics.
Indywidualne raporty, moduł e-commerce w Analytics.

12:40

Pyszny lunch (w cenie).

13:20
Mierzenie konwersji (celów) takich jak: pobranie pliku, kliknięcie w mail, numer telefonu.
Modele Atrybucji, czyli jak widzieć więcej.

15:00
Google Tag Manager
Wdrożenie GTM do Twojej witryny pomoże Ci bez znajomości javascript odbierać od Twojej witryny zdarzenia takie jak: kliknięcie w numery telefonu, adresy e-mail czy wypełnienia formularza, a następnie przekazuje je do Analytics czy pixela facebook jako konwersje.

17:00

Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów.

9:00

Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą i zapoznaniem się z uczestnikami.
Parę slajdów słowem wstępu. Co to jest Google Tag Manager oraz jak może pomóc Ci w analityce.

10:40
Wdrożenie GTM do Twojej witryny lub sklepu.
Nie zapomnij na szkolenie zabrać dostępów do panelu Twojej witryny oraz Analytics z prawami edycji!
Tagi, Tiggery, Zmienne czyli jak działa GTM i co możesz odebrać od swojej witryny.
Co to jest Data Layer i jak te dane przesłać z witryny do GTM.

12:40

Pyszny lunch (w cenie).

13:20
Odbieranie przez GTM zdarzeń od witryny takich jak: kliknięcie w numer telefonu, adres e-mail, wypełnienie formularza, pobranie plików, itp.
Tworzenie z nich zdarzeń w Analytics (oraz konwersji).
Wdrożenie Pixela Facebooka, LinkedIn Insight Tag wraz z konwersjami.

15:00
Przydatne narzędzia, wtyczki, rozszerzenia, które bez umiejętności programowania pomogą Ci samodzielnie, praktycznie na każdej stronie, wdrożyć w pełni działające odbiorniki zdarzeń.

17:00
Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów.

Sprawdź opinie o szkoleniu

Profesjonalna i bardzo pomocna obsługa. Ogromna wiedza, która w umiejętny sposób przekazywana jest uczestnikom szkoleń i...

Opublikowany przez Marika Sztanga Środa, 16 stycznia 2019

Zwykle się nudzę na szkoleniach i unikam ich jak ognia, a tu - profesjonalnie, rzeczowo i bardzo interesująco 🙂 Skorzystam na pewno jeszcze nie raz. Polecam Premiumads!

Opublikowany przez Ida Ortiga Czwartek, 21 września 2017

Polecam szkolenie z Google Ads i Google Analytics. 2 dni praktyki i możliwość przećwiczenia w czasie rzeczywistym. Dużo...

Opublikowany przez Joanna Kalinowska Piątek, 1 lutego 2019

Klikanie, pisanie, czysta praktyka! Tak powinno się uczyć/trenować Google Adsy. Głowa pełna wiedzy i najważniejsze -...

Opublikowany przez Dariusz Rompa Czwartek, 8 listopada 2018

MEGA! Byłam 2 dni na Adsach i już zapisałam się na Analytica. Mała grupa, bardzo warsztatowe szkolenie, sporo praktyki,...

Opublikowany przez Hana Galek Piątek, 1 lutego 2019

Praktyczne szkolenia, idealne na początek przygody z analityką i systemem Google Ads❗️ Dzięki małym grupom szkolenie...

Opublikowany przez Dawid Czoska Czwartek, 31 stycznia 2019

Profesjonalna i bardzo pomocna obsługa. Ogromna wiedza, która w umiejętny sposób przekazywana jest uczestnikom szkoleń i...

Opublikowany przez Marika Sztanga Środa, 16 stycznia 2019

Polecam szkolenie z Google Ads i Google Analytics. 2 dni praktyki i możliwość przećwiczenia w czasie rzeczywistym. Dużo...

Opublikowany przez Joanna Kalinowska Piątek, 1 lutego 2019

Pełna Profeska - szkolenie na wysokim poziomie!

Opublikowany przez Michał Wesołek Czwartek, 31 stycznia 2019

Więcej opinii znajdziesz

Więcej opinii znajdziesz

Szkoliłem między innymi

logo koma oświetlenie
boś bank
primavera-spa logo
firma ekolan
wydawnictwo-sejmoweologo
nadbałtyckie centrum kultury
praca.pl logo
Wyższa szkoła humanistyczna w Gdańsku
barenbrug loga
Uniwersytet Gdański Logo
grupa gpec
EuroCar Ford Store

Szkoliłem między innymi

loga firm które szkoliło Premiumads

Lokalizacja szkolenia

Zapisz się na szkolenie

Google Tag Manager

849PLNnetto
  • 16 kwiecień 2019
  • Zapisuję się!

Google Analytics

649PLNnetto
  • 23 kwiecień 2019
  • Zapisuję się!

Google Ads 1 dzień

649PLNnetto
  • 24 kwiecień 2019
  • Zapisuję się!

Google Ads 1+2 dzień

1249PLNnetto
  • 24-25 kwiecień 2019
  • Zapisuję się!

Analytics + 2 dni Ads

1698PLNnetto
  • 23-25 kwiecień 2019
  • Zapisuję się!

Pakiet 4 dni szkolenia

2047PLNnetto
  • 16.04, 23-25.04
  • Zapisuję się!
W ramach podziękowania za udział w szkoleniu chciałbym Ci przekazać prezent w postaci 1 h, darmowych konsultacji po szkoleniu.
To szkolenie może być dofinansowane z Unii Europejskiej nawet w 80%
Zobacz jak uzyskać zwrot
Na ten adres od razu po rejestracji otrzymasz potwierdzenie oraz szczegóły szkolenia.
Zadzwonię do Ciebie na 3-4 dni przed szkoleniem, aby potwierdzić Twoje uczestnictwo.
Dane do Faktury VAT możesz podać także później, nawet w dniu szkolenia.
0.00
Jak oceniasz tę stronę?

Szkolenie Google Ads | AdWords, Analytics i Google Tag Manager
3.9 (77.86%) 56 głosów