
Certyfikowane przez DEKRA

Gwarancja nauczenia

Rejestr usług szkoleniowych

Wdrożone standardy
Szkolenie otwarte podzielone jest na trzy dni.
Możesz uczestniczyć w trzech dniach szkoleniowych lub wybrać te, które Cię konkretnie interesują.
Pierwszego dnia zapoznasz się z Google Analytics oraz Google Tag Manager.
Drugiego dnia nauczysz się funkcjonowania panelu Google Ads i tworzenia kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google.
- Trzeciego dnia opanujesz tworzenie kampanii graficznych, a także poznasz remarketing, kampanie produktowe dla sklepów, reklamę w YouTube i wiele więcej.
Kto powinien wziąć udział w tym szkoleniu?
Szkolenie z Gwarancją Nauczenia™

Czego nauczysz się uczestnicząc w pierwszym dniu szkoleniowym?
Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje. Tego dnia poznasz też Google Tag Manager, czyli system, który przekazuje do Twojego Google Analytics więcej szczegółowych, ważnych danych.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
- samodzielnego wdrożenia oraz konfiguracji narzędzia Google Tag Manager na Twojej witrynie
- rejestrowania zdarzeń, takich jak kliknięcia w numer telefonu, adres e-mail czy pobrania pliku PDF i zamiana ich na konwersję
- wdrażania do witryny map ciepła
- tagowania, mierzenia kampanii zewnętrznych (Facebook, LinkedIn, mailing, sms)
- prawidłowego konfigurowania ustawień Google Analytics
- analizowania danych w Google Analytics
- modelowania atrybucji konwersji, poznasz ścieżkę odwiedzin osób, które zrealizowały Twój cel na stronie lub w sklepie
Czego nauczysz się uczestnicząc w drugim dniu szkoleniowym?
Jest to pierwszy z dwóch dni nauki tworzenia reklam w Google Ads, czyli platformy reklamowej Google. Jeżeli jesteś osobą, która nigdy nie miała styczności z reklamą w Google to nie omijaj tego dnia. Jeżeli coś na ten temat już wiesz, ugruntujesz swoją wiedzę i dowiesz się, jak można robić to jeszcze lepiej.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
- samodzielnego tworzenia kampanii w Google Ads
- doboru, wprowadzania, modyfikowania oraz wykluczania słów kluczowych
- prawidłowego pisania treści reklamowych
- modyfikowania panelu Google Ads pod najważniejsze dla Ciebie metryki
- planowania kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google
- określania stawek oraz budżetów reklamowych
Czego nauczysz się uczestnicząc w trzecim dniu szkoleniowym?
Ten dzień skierowany jest głównie do osób, które chcą nauczyć się tworzenia kampanii graficznych (banery), video oraz optymalizowania ich pod cele, takie jak pozyskanie klienta czy sprzedaż w sklepie.
Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:
- tworzenia kampanii dynamicznych w wyszukiwarce Google
- tworzenia reklam, które same aktualizują treści
- budowania kampanii graficznych – banerowych
- docierania z reklamą do osób, które odwiedziły Twoją witrynę (remarketing)
- tworzenia kampanii produktowych – dla e-commerce
- tworzenia kampanii video w YouTube
Sprawdź, co o tym szkoleniu piszą uczestnicy.
Jesteś mikro, małym lub średnim przedsiębiorcą?
Otrzymaj dofinansowanie do 80% w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO).
Proces uzyskania dofinansowania jest prosty, składa się z 8 kroków.
W każdym momencie otrzymujesz wsparcie od Operatora* i ode mnie.
Operator* – instytucja z którą podpisujesz umowę i z którą rozliczasz dofinansowanie do szkolenia.