Szkolenie z reklamy w Google

sprawdź agendę

zarejestruj się

Szkolenie Google Ads | AdWords, Analytics i Google Tag Manager2018-12-06T08:49:02+00:00

Szkolenie Google Ads (Google AdWords),
Google Analytics + Google Tag Manager

Gdynia
29-31 styczeń 2019

Zapisuję się!

Czego się nauczysz?

Zdobędziesz podstawy Google Analytics i Google Tag Manager oraz umiejętności biegłego korzystania z Google Ads (Google AdWords). Pierwszy dzień szkolenia poświęcimy na analizę ruchu w Twojej witrynie oraz konwersje. Drugi dzień zaczniemy od prezentacji i zapoznania się z panelem Google Ads. Następnie przejdziemy do tworzenia kampanii, doboru słów kluczowych oraz napisania prawidłowych treści reklam i dodania rozszerzeń. Trzeciego dnia skupimy się na reklamie graficznej oraz remarketingu.

A tak na serio?

Serio! Stawiam nacisk na praktykę. W ciągu 16 h szkolenia Google Ads i 8 h Analytics + Google Tag Manager nauczę Ciebie, w jaki sposób poruszać się po koncie Google Ads, jak tworzyć prawidłową strukturę kampanii, jak mierzyć jej skuteczność i analizować dane. A co najważniejsze, nie będę Ci opowiadał co można zrobić i co mierzyć, ale pokażę Ci w jaki sposób to zrobić!

Jaki jest cel tego szkolenia?

Cel jest zarazem prosty i trudny do zrealizowania. W trakcie szkolenia zyskasz tyle wiedzy i umiejętności, abyś wychodząc z niego był w stanie następnego dnia samodzielnie tworzyć kampanie w Google Ads i analizować ich skuteczność. Dlatego podczas szkolenia skupimy się wyłącznie na najważniejszych aspektach reklamy.

Ale ja nie mam o tym pojęcia!

Właśnie dlatego organizuję to szkolenie specjalnie dla Ciebie. Przez ostatnie 5 lat przeszkoliłem ponad 1000 osób, z czego większość pierwszy raz z kampanią w Google spotkała się właśnie na szkoleniu, które dla nich prowadziłem. Uczynię wszystko, aby Twoje uczestnictwo przełożyło się na zwiększenie Twoich umiejętności.

Do kogo jest skierowane szkolenie?

Każda osoba lub właściciel firmy, który chce reklamować się w internecie powinien znać przynajmniej podstawy systemów reklamowych Google. Jeżeli jesteś studentem, właścicielem jednoosobowej działaności, marketerem czy dyrektorem handlowym, to szkolenie również jest dla Ciebie.

Dlaczego program tego szkolenia Google Ads (Google AdWords) jest mniej rozbudowany niż na innych stronach?

Każdy z trenerów ma swój własny program szkoleniowy. Mój jest rozwijany od ponad czterech lat. Oczywiście, podczas 3-dniowego szkolenia mógłbym Ci pokazać wszystko, co znajduje się w systemie Google Ads, lecz wychodząc ze szkolenia stwierdziłbyś “wszystko widziałem, nic już nie pamiętam”, a materiału jest sporo. Nie mogę do tego dopuścić! Dlatego szkolenie skupia się na tym, co najważniejsze. A jeżeli chcesz w większym stopniu wykorzystać możliwości, które daje Ci reklama w Google Ads, zawsze możesz zadać mi pytanie po szkoleniu, z chęcią pomogę! Nowości znajdziesz także na Oficjalnym blogu Google Ads oraz w grupie Google Ads na FB.

Ale zanim agenda szkoleń, poznajmy się!

Cześć, jestem Maciej! Cytując Henrego Forda,

“Wiem, że połowa mojej reklamy to wyrzucone pieniądze. Nie wiem tylko, która to połowa.”*

Podczas szkolenia pokażę Ci, która to połowa opierając się o dane. Dane, które zbierasz na koncie Analytics. A zbierasz, prawda?

Od ponad pięciu lat aktywnie szkolę zarówno osoby prywatne, jak i działy marketingu z reklamy w Google Ads oraz analizy w Google Analytics.  Swego czasu od 2014 do 2018 roku byłem oficjalnym trenerem Google AdWords, teraz już Google Ads.
A dlaczego już nie jestem?
Program certyfikowanych trenerów został zamknięty, dostałem nawet oficjalne podziękowania, które możesz zobaczyć tutaj.
Maciej, Michał, Przemek, dziękuję.

Twoje zadowolenie jest moim priorytetem, więc na szkoleniu spodziewaj się:

Agenda szkoleń

Google Analytics + GTM

9:00

Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą i zapoznaniem się z uczestnikami

Parę slajdów słowem wstępu
Poprawne wdrożenie Analytics, konfiguracja, usuwanie spamu

10:40

Raportowanie i interpretacja danych w Google Analytics
Indywidualne raporty
Moduł e-commerce w Analytics

12:40

Pyszny lunch (w cenie)

13:20

Mierzenie konwersji (celów) takich jak: pobranie pliku, kliknięcie w mail, numer telefonu
Modele Atrybucji, czyli jak widzieć więcej

15:00

Google Tag Manager w praktyce
Poznaj narzędzie, dzięki któremu bez kodów wdrożysz mierzenie konwersji
Wdrażamy i konfigurujemy GTM w Twojej witrynie

17:00

Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów

Google Ads – 1 dzień

9:00

Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą i zapoznaniem się z uczestnikami

Parę slajdów słowem wstępu
Określamy cele kampanii
Zakładamy konto reklamowe

10:40

Wspólnie tworzymy kampanię Google Ads
Uczysz się prawidłowej struktury, aby uzyskać wysoki wynik jakości i mało płacić za kliknięcia

12:40

Pyszny lunch (w cenie)

13:20

Wspólnie tworzymy prawidłowe treści reklamowe ich rozszerzenia
Tak, przez prawie 2 h, jest tego sporo

15:00

Ponownie od początku tworzymy kampanie.
Dlaczego? Uczestnicząc w tym szkoleniu masz się nauczyć ją tworzyć, a nie tylko zobaczyć, jak się ją tworzy

17:00

Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów

Google Ads – 2 dzień

9:00

Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą i zapoznaniem się z uczestnikami

Parę slajdów słowem wstępu
Tworzymy kampanię dynamiczną w sieci wyszukiwania

10:40

Remarketing, czyli reklama podążająca za osobami, które odwiedziły Twoją witrynę. Tworzymy listy odbiorców w Google Analytics

12:40

Pyszny lunch (w cenie)

13:20

Reklama w Gmail, Remarketing w sieci wyszukiwania oraz zaawansowana optymalizacja w oparciu o listy odbiorców

15:00

Mierzenie konwersji – najważniejszej miary sukcesu kampanii reklamowej poprzez Google Analytics i kody Google Ads
Konto Google Ads Grants dla organizacji Non-Profit, czyli 10 000$ miesięcznie na reklamę gratis

17:00

Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów

Sprawdź opinie o szkoleniu

Klikanie, pisanie, czysta praktyka! Tak powinno się uczyć/trenować Google Adsy. Głowa pełna wiedzy i najważniejsze -...

Opublikowany przez Dariusz Rompa Czwartek, 8 listopada 2018

Zwykle się nudzę na szkoleniach i unikam ich jak ognia, a tu - profesjonalnie, rzeczowo i bardzo interesująco 🙂 Skorzystam na pewno jeszcze nie raz. Polecam Premiumads!

Opublikowany przez Ida Ortiga Czwartek, 21 września 2017

Klikanie, pisanie, czysta praktyka! Tak powinno się uczyć/trenować Google Adsy. Głowa pełna wiedzy i najważniejsze -...

Opublikowany przez Dariusz Rompa Czwartek, 8 listopada 2018

Polecam szkolenia z Premiumads ! Maciej posiada rozległą wiedzę na temat Google Adwords i Analytics i potrafi w...

Opublikowany przez Szymon Rutkowski Poniedziałek, 15 maja 2017

Zwykle się nudzę na szkoleniach i unikam ich jak ognia, a tu - profesjonalnie, rzeczowo i bardzo interesująco 🙂 Skorzystam na pewno jeszcze nie raz. Polecam Premiumads!

Opublikowany przez Ida Ortiga Czwartek, 21 września 2017

Fajne, merytoryczne szkolenie z AdWordsów. Pan Maciek, ma dużą wiedzę z działania i ustawiania kampanii. Teoria poparta praktyką, którą mieliśmy czas przetestować podczas szkolenia;-) Polecam.

Opublikowany przez Robert Szacherski Czwartek, 21 września 2017

Więcej opinii znajdziesz

Więcej opinii znajdziesz

Szkoliłem między innymi

Szkoliłem między innymi

Lokalizacja szkolenia

Zapisz się na szkolenie

Google Analytics + GTM

649PLNnetto
  • 29 styczeń 2019
  • Zapisuję się!

Google Ads 1 dzień

649PLNnetto
  • 30 styczeń 2019
  • Zapisuję się!

Google Ads 2 dzień

849PLNnetto
  • 31 styczeń 2019
  • Zapisuję się!

Google Ads 1+2 dzień

1249PLNnetto
  • 30-31 styczeń 2019
  • Zapisuję się!

Pakiet 3 dni szkolenia

1490PLNnetto
  • 29-31 styczeń 2019
  • Zapisuję się!
W ramach podziękowania za udział w szkoleniu chciałbym Ci przekazać prezent w postaci 1 h, darmowych konsultacji po szkoleniu.
Na ten adres od razu po rejestracji otrzymasz potwierdzenie oraz szczegóły szkolenia.
Zadzwonię do Ciebie na 3-4 dni przed szkoleniem, aby potwierdzić Twoje uczestnictwo.
Dane do Faktury VAT możesz podać także później, nawet w dniu szkolenia.
0.00
Jak oceniasz tę stronę?

Szkolenie Google Ads | AdWords, Analytics i Google Tag Manager
4.3 (85.19%) 27 głosów

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony. Więcej na temat cookies kliknij tutaj Ok