Szkolenie Google Ads, Google Analytics i Google Tag Manager

W trakcie 3 dni szkoleniowych nauczysz się samodzielnie analizować oraz generować ruch, który przełoży się na Twoje cele biznesowe, pozyska nowych klientów i zwiększy sprzedaż.

Najbliższe terminy szkolenia

16-18 marca 2021
Gdynia

27-29 kwietnia 2021
Gdynia

Gdynia

24h praktyki

3 dni szkoleniowe

Grupa 4 osób

Zapisz się

Certyfikowane przez DEKRA

Gwarancja nauczenia

Rejestr usług szkoleniowych

Wdrożone standardy

Szkolenie otwarte podzielone jest na trzy dni.

Możesz uczestniczyć w trzech dniach szkoleniowych lub wybrać te, które Cię konkretnie interesują.

  • Pierwszego dnia zapoznasz się z Google Analytics oraz Google Tag Manager.

  • Drugiego dnia nauczysz się funkcjonowania panelu Google Ads i tworzenia kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google.

  • Trzeciego dnia opanujesz tworzenie kampanii graficznych, a także poznasz remarketing, kampanie produktowe dla sklepów, reklamę w YouTube i wiele więcej.

Kto powinien wziąć udział w tym szkoleniu?

Szkolenie z Gwarancją Nauczenia™

0
dzień

Czego nauczysz się uczestnicząc w pierwszym dniu szkoleniowym?

Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje. Tego dnia poznasz też Google Tag Manager, czyli system, który przekazuje do Twojego Google Analytics więcej szczegółowych, ważnych danych.

Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:

  • samodzielnego wdrożenia oraz konfiguracji narzędzia Google Tag Manager na Twojej witrynie
  • rejestrowania zdarzeń, takich jak kliknięcia w numer telefonu, adres e-mail czy pobrania pliku PDF i zamiana ich na konwersję
  • wdrażania do witryny map ciepła
  • tagowania, mierzenia kampanii zewnętrznych (Facebook, LinkedIn, mailing, sms)
  • prawidłowego konfigurowania ustawień Google Analytics
  • analizowania danych w Google Analytics
  • modelowania atrybucji konwersji, poznasz ścieżkę odwiedzin osób, które zrealizowały Twój cel na stronie lub w sklepie

9:00 Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą

9:30 Wstęp do analityki internetowej
Dowiesz się jak działa Google Analytics, co to jest kod śledzenia oraz jak poprawnie wdrożyć go do witryny.
Jak zarządzać uprawnieniami oraz jak poprawnie go skonfigurować, aby zminimalizować ilość błędnych danych.
Pokażę Ci przykłady map cieplnych (kliknięć) oraz powody, dla których powinieneś je wdrożyć do witryny.

10:30 Google Tag Manager (zajęcia praktyczne)
Wdrożenie Google Tag Manager do Twojej witryny pomoże Ci bez znajomości programowania odbierać od Twojej witryny zdarzenia takie jak: kliknięcie w numery telefonu, adresy e-mail, wypełnienia formularza.
Następnie te zdarzenia przekażesz do Google Analytics czy pixela Facebooka w postaci konwersji.

12:00 Mierzenie konwersji w Gogole Analytics (zajęcia praktyczne)
Konwersja jest najważniejszą miarą sukcesu Twoich działań marketingowych. Nie ważne, czy jest to wypełnienie formularza czy zakup w sklepie internetowym.
Mierząc te dane jesteś w stanie tworzyć takie kampanie reklamowe, które przekładają się na ich realizację.
Dzięki mierzeniu zdarzeń (konwersji) systemy reklamowe będą uczyć się Twoich klientów, co przełoży się na obniżenie kosztów pozyskania klienta.

12:40 Pyszny lunch (w cenie)

13:20 Raporty i interpretacja danych (zajęcia praktyczne)
Pokażę Ci jakie raporty w Google Ads są najważniejsze oraz jak interpretować dane. Jak filtrować ruch oraz usuwać spam z Analytics.
Dowiesz się dlaczego wysoki współczynnik odrzuceń wcale nie jest zły oraz jak poprawnie go mierzyć na stronach typu Landing Page / One Page.

15:20 Analytics dla E-commerce (zajęcia praktyczne)
Dowiesz się co to jest atrybucja konwersji i w jaki sposób mierzyć ROAS (zwrot z nakładów na reklamę) oraz CPA (koszt pozyskania klienta).
Poznasz modele atrybucji i ścieżki wielokanałowe, które pomogą Ci zrozumieć, jak działa Twój marketing oraz jak na niego reagują Twoi klienci.

17:00 Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów

0
dzień

Czego nauczysz się uczestnicząc w drugim dniu szkoleniowym?

Jest to pierwszy z dwóch dni nauki tworzenia reklam w Google Ads, czyli platformy reklamowej Google. Jeżeli jesteś osobą, która nigdy nie miała styczności z reklamą w Google to nie omijaj tego dnia. Jeżeli coś na ten temat już wiesz, ugruntujesz swoją wiedzę i dowiesz się, jak można robić to jeszcze lepiej.

Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:

  • samodzielnego tworzenia kampanii w Google Ads
  • doboru, wprowadzania, modyfikowania oraz wykluczania słów kluczowych
  • prawidłowego pisania treści reklamowych
  • modyfikowania panelu Google Ads pod najważniejsze dla Ciebie metryki
  • planowania kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google
  • określania stawek oraz budżetów reklamowych

9:00 Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą

9:30 Wstęp do reklamy w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Zaczynamy od zapoznania się z systemem reklamowym Google.
Dowiesz się o różnicach między pozycjonowaniem, a reklamą w Google oraz typach reklam obowiązujących w Google Ads.
Poznasz najważniejsze pojęcia, wskaźniki, skróty oraz sposoby płatności.

10:30 Tworzymy kampanię w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Założysz konto Google Ads lub MCK.
Zapoznasz się z panelem, jego ustawieniami oraz celami reklam.
Nauczysz się budżetować kampanie w sieci wyszukiwania wykorzystując “Planer słów kluczowych”.
Stworzysz kampanię reklamową w Google Ads.
Nauczysz się prawidłowej budowy kampanii, aby uzyskać rewelacyjne wyniki i mało płacić za kliknięcia w nią.
Powiem Ci dlaczego przy kierowaniu reklamy na całą Polskę nie wybierać w ustawieniach “Polska”.

12:40 Pyszny lunch (w cenie)

13:20 Słowa, reklamy, rozszerzenia, wynik jakości, budżet (zajęcia praktyczne)
Nauczysz się prawidłowo dodawać słowa do kampanii, aby Twoje reklamy pojawiały się wyłącznie na wartościowe zapytania.
Poznasz modyfikatory słów kluczowych, typy i powody stosowania rozszerzeń reklam, wymagania redakcyjne oraz testy A/B.
Zrozumiesz wynik jakości i w jaki sposób osiągnąć najwyższy.
Dowiesz się w jaki sposób planować kampanię reklamową w Google. Jak poznać ilości kliknięć i budżety niezbędne do optymalnej kampanii.

15:20 Sposoby płatności za reakcję w reklamę (zajęcia praktyczne)
Kiedy optymalizować kampanię pod CPA, ROAS, kiedy pod kliknięcia czy udział w wyświetleniach. A może jednak ustawić stawki ręczne?
Nauczysz się dobierać stawki do celów, które chcesz zrealizować za pośrednictwem kampanii w Google Ads.

16:20 Optymalizacja kampanii na podstawie danych (zajęcia praktyczne)
Nauczysz się modyfikacji kolumn w raportach oraz segmentacja danych.
Będziesz już wiedział kiedy ograniczyć zasięgi i słowa kluczowe oraz kiedy wykluczyć grupy odbiorcze.
Dowiesz się jakie są sposoby na zaawansowaną optymalizację kampanii.

17:00 Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów

0
dzień

Czego nauczysz się uczestnicząc w trzecim dniu szkoleniowym?

Ten dzień skierowany jest głównie do osób, które chcą nauczyć się tworzenia kampanii graficznych (banery), video oraz optymalizowania ich pod cele, takie jak pozyskanie klienta czy sprzedaż w sklepie.

Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:

  • tworzenia kampanii dynamicznych w wyszukiwarce Google
  • tworzenia reklam, które same aktualizują treści
  • budowania kampanii graficznych – banerowych
  • docierania z reklamą do osób, które odwiedziły Twoją witrynę (remarketing)
  • tworzenia kampanii produktowych – dla e-commerce
  • tworzenia kampanii video w YouTube

9:00 Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą

9:30 Kampania dynamiczna (zajęcia praktyczne)
Nauczysz się tworzyć kampanię w Google Ads, która nie ma słów kluczowych. System sam poszuka wartościowych słów na Twojej witrynie i sam zbuduje listę słów.

10:15 Keyword Insertion Tool (zajęcia praktyczne)
Poznasz narzędzie do kampanii automatycznej. Dowiesz się jak aktualizować treści w oparciu o słowa kluczowe, pasujące do wyszukiwanych haseł.
Efektywnie wykorzystasz funkcję “COUNTDOWN” oraz “IF” do dynamicznej personalizacji reklam.

10:30 Kampania graficzna w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Wspólnie stworzymy kampanię w największej sieci reklamowej w internecie.
Poznasz sposoby określania grup docelowych kierowanych na tematy, słowa, odbiorców oraz miejsca reklamowe.
Skupimy się na demografii, stworzymy odbiorców o podobnych zainteresowaniach oraz wykluczymy dzieci, które klikają w reklamy na smartfonach rodziców

12:40 Pyszny lunch (w cenie)

13:20 Konwersja w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Czy wiesz, że przekazując dane o konwersjach do systemu Google Ads, system uczy się kim są osoby, które realizują Twoje cele biznesowe? Dzięki temu Google Ads będzie w stanie optymalizować się pod te cele i obniżyć koszt pozyskania klienta. Będziesz otrzymywać regularne dane ile pieniędzy kosztuje Cię każdy klient.
Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Ads pod mierzenie konwersji oraz określimy model atrybucji.
Zobaczysz różnicę w kodach konwersji Google Ads i Google Analytics.

14:40 Remarketing w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Remarketing to reklama pojawiająca się użytkownikom, którzy odwiedzili Twój sklep lub witrynę.
Nauczysz się tworzyć grupy odbiorców zarówno w systemie Google Ads, jak i w Google Analytics.
Następnie zbudujesz kampanię w Google Ads kierowaną na te osoby, które już wcześniej odwiedziły Twoją witrynę.

15:20 Kampania produktowa
W sklepie internetowym główny cel to transakcja. Dzięki kampanii nie tylko zareklamujesz wszystkie produkty, które masz w sklepie. Będziesz w stanie dotrzeć z nią do osób, które chcą zakupić od Ciebie te produkty, a nie tylko je oglądać.
Pokażę Ci w jaki sposób wdrożyć kampanię produktową w Google Ads zoptymalizowaną pod zwrot z inwestycji.

16:20 Reklama w YouTube (zajęcia praktyczne)
YouTube jest aktualnie najtańszą platformą reklamową w internecie, gwarantującą olbrzymie zasięgi.
Nauczysz się tworzyć kampanie wideo wyświetlane w YouTube w postaci In-Stream, przerywnika, Out-Stream, sekwencji reklam oraz zachęcania do konwersji.

17:00 Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów

Kto poprowadzi dla Ciebie szkolenie?

Cześć, jestem Maciej!

Od ponad sześciu lat aktywnie szkolę zarówno osoby prywatne, jak i działy marketingu z reklamy w Google Ads (Google AdWords) oraz analizy w Google Analytics. Prowadzę także zajęcia dla studentów w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Bankowej w Gdyni.

W 2014 roku zostałem Certyfikowanym Trenerem Google AdWords. Od tego czasu przeszkoliłem ponad 600 osób. W 2018 roku dostałem oficjalne podziękowanie, które możesz zobaczyć tutaj. Dodatkowo agencja Premiumads, którą prowadzę, posiada status Partner Google Premium, jako jedna z nielicznych w Polsce.

Harness Your Social Proof

Organizujemy szkolenia dedykowane.
Przygotowane pod Twój biznes i Twoje cele.

Sprawdź

Sprawdź, co o tym szkoleniu piszą uczestnicy.

5,0 52 reviews

  • Avatar Joanna Chylińska ★★★★★ 4 tygodnie temu
    Ja - zielona w temacie - przez cały czas trwania kursu wiedziałam o co chodzi. Super podejście, świetne tłumaczenie, profesjonalizm w każdym słowie, a głos … czytaj więcej z najwyższej półki radiowej 🙂 wciąga w słuchanie. Aż kipiało praktycznymi ćwiczeniami. Polecam, polecam, polecam!!!
  • Avatar Marta Lipiec - Bortkiewicz ★★★★★ 4 tygodnie temu
    Szkolenie z Panem Maciejem było przeprowadzone w klarowny i spokojny sposób, a do tego z wielkim profesjonalizmem i niezbędnym humorem. Przekazywane informacje … czytaj więcej przyjmuje się bardzo łatwo i przyjemnie, oczywiście z naciskiem na praktykę . Bardzo polecam !
  • Avatar Kamila Walczak ★★★★★ 4 tygodnie temu
    świetne merytoryczne szkolenie z Google Ads, 100% praktyka, ogromna wiedza i doświadczenie prowadzącego, nawet laik da sobie radę. Polecam z czystym sumieniem. … czytaj więcej
  • Avatar Aleksandra Polomska ★★★★★ 4 tygodnie temu
    Szczerze POLECAM - fantastyczny kurs z Google Ads, przystępny język, pełen profesjonalizm i ogromna wiedza... Bardzo dziękuję!
  • Avatar Karolina Kowalewska ★★★★★ 4 tygodnie temu
    Bardzo polecam! Szkolenie bardzo profesjonalne. Duża dawka wiedzy i praktycznych działań przekazana w ciekawy, konkretny sposób.

Jesteś mikro, małym lub średnim przedsiębiorcą?

Otrzymaj dofinansowanie do 80% w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO).

Proces uzyskania dofinansowania jest prosty, składa się z 8 kroków.
W każdym momencie otrzymujesz wsparcie od Operatora* i ode mnie.

Operator* – instytucja z którą podpisujesz umowę i z którą rozliczasz dofinansowanie do szkolenia.

Sprawdź

Szkoliłem między innymi

Lokalizacja szkolenia

Pomorski Park Naukowo – Technologiczny w Gdyni
al. Zwycięstwa 96/98, Gdynia

Ceny szkolenia stacjonarnego w Gdyni

Pierwszy dzień szkolenia

990PLNnetto

Drugi dzień szkolenia

890PLNnetto

Trzeci dzień szkolenia

990PLNnetto

Drugi i trzeci dzień szkolenia

1631PLNnetto
  • Oszczędzasz 249 zł

Pakiet trzech dni szkolenia

2321PLNnetto
  • Oszczędzasz 549 zł
Zarejestruj

Jak oceniasz tą stronę?

W razie pytań zawsze możesz się ze mną skontaktować

Maciej Wiśniewski

Trener Google Ads
+48 691-691-041
maciej@premiumads.pl

5,0 52 reviews

  • Avatar Joanna Chylińska ★★★★★ 4 tygodnie temu
    Ja - zielona w temacie - przez cały czas trwania kursu wiedziałam o co chodzi. Super podejście, świetne tłumaczenie, profesjonalizm w każdym słowie, a głos … czytaj więcej z najwyższej półki radiowej 🙂 wciąga w słuchanie. Aż kipiało praktycznymi ćwiczeniami. Polecam, polecam, polecam!!!

“Zaprzestać reklamy by oszczędzić pieniądze to jak zepsuć zegar by zatrzymać czas.”

Thomas Jefferson przypisywane też Henry’emu Fordowi

Zapisz się

Na ten adres od razu po rejestracji otrzymasz potwierdzenie oraz szczegóły szkolenia.
Zadzwonię do Ciebie na 3-4 dni przed szkoleniem, aby potwierdzić Twoje uczestnictwo.
Pierwsza dodatkowa osoba uzyskuje rabat 10%, druga 20%, trzecia 30%
Dane do Faktury VAT możesz podać także później, nawet w dniu szkolenia.
0.00