Szkolenie Google Ads (Google AdWords),
Google Analytics + Google Tag Manager

Gdynia
10 – 12 wrzesień 2019

Zapisuję się!

W trakcie 3 dni szkoleniowych nauczysz się samodzielnie analizować oraz generować ruch, który przełoży się na Twoje cele biznesowe i zwiększy sprzedaż.

Szkolenie podzielone jest na trzy dni.
Możesz uczestniczyć w trzech dniach szkoleniowych lub wybrać te, które Cię konkretnie interesują.

Pierwszego dnia zapoznasz się z Google Analytics oraz Google Tag Manager.

Drugiego dnia nauczysz się funkcjonowania panelu Google Ads i tworzenia kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google.

Trzeciego dnia opanujesz tworzenie kampanii graficznych, a także poznasz remarketing, kampanie produktowe dla sklepów, reklamę w YouTube i wiele więcej.

Czego nauczysz się uczestnicząc w pierwszym dniu szkoleniowym?

Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje. Tego dnia poznasz też Google Tag Manager, czyli system, który przekazuje do Twojego Google Analytics więcej szczegółowych, ważnych danych.

Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:

  • samodzielnego wdrożenia oraz konfiguracji narzędzia Google Tag Manager na Twojej witrynie
  • rejestrowania zdarzeń, takich jak kliknięcia w numer telefonu, adres e-mail czy pobrania pliku PDF i zamiana ich na konwersję
  • wdrażania do witryny map ciepła
  • tagowania kampanii zewnętrznych (Facebook, LinkedIn, mailing, sms)
  • prawidłowego konfigurowania ustawień Google Analytics
  • analizowania danych
  • modelowania atrybucji konwersji

Przede wszystkim, zrozumiesz działanie Google Analytics i to, jak wykorzystać zebranie w nim dane do zwiększenia sprzedaży w Twoim biznesie.

Szczegółowa agenda

Czego nauczysz się uczestnicząc w drugim dniu szkoleniowym?

Jest to pierwszy z dwóch dni nauki działania Google Ads, czyli platformy reklamowej Google. Jeżeli jesteś osobą, która nigdy nie miała styczności z reklamą w Google to nie omijaj tego dnia. Jeżeli coś na ten temat już wiesz, ugruntujesz swoją wiedzę i dowiesz się, jak można robić to jeszcze lepiej.

Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:

  • samodzielnego tworzenia kampanii w Google Ads
  • doboru, wprowadzania, modyfikowania oraz wykluczania słów kluczowych
  • prawidłowego pisania treści reklamowych
  • modyfikowania panelu Google Ads pod najważniejsze dla Ciebie metryki
  • planowania kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google
  • określania stawek oraz budżetów reklamowych
Szczegółowa agenda

Czego nauczysz się uczestnicząc w trzecim dniu szkoleniowym?

Ten dzień skierowany jest głównie do osób, które chcą nauczyć się tworzenia kampanii graficznych, video oraz optymalizowania ich pod cele, takie jak pozyskanie klienta czy sprzedaż w sklepie.

Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:

  • tworzenia kampanii dynamicznych w wyszukiwarce Google
  • tworzenia reklam, które same aktualizują treści
  • budowania kampanii graficznych – banerowych
  • docierania z reklamą do osób, które odwiedziły Twoją witrynę (remarketing)
  • tworzenia kampanii produktowych – dla e-commerce
  • tworzenia kampanii video w YouTube
Szczegółowa agenda

Kto poprowadzi dla Ciebie szkolenie?

Cześć, jestem Maciej.

Od ponad sześciu lat aktywnie szkolę zarówno osoby prywatne, jak i działy marketingu z reklamy w Google Ads oraz analizy w Google Analytics. Od 2014 do 2018 roku byłem oficjalnym trenerem Google AdWords, teraz już Google Ads.
A dlaczego już nie jestem?
Program certyfikowanych trenerów został zamknięty, dostałem nawet oficjalne podziękowania, które możesz zobaczyć tutaj.
Maciej, Michał, Przemek, dziękuję.

Często trudno jest określić, co działa, a co nie. Cytując Henry’ego Forda:

“Wiem, że połowa mojej reklamy to wyrzucone pieniądze. Nie wiem tylko, która to połowa.”*

Podczas szkolenia pokażę Ci, jak oszacować która połowa przyniesie Ci pieniądze, opierając się na danych. Danych, które zbierasz na koncie Analytics. A zbierasz, prawda?

Sprawdź opinie o szkoleniach, które przeprowadziłem

Profesjonalna i bardzo pomocna obsługa. Ogromna wiedza, która w umiejętny sposób przekazywana jest uczestnikom szkoleń i...

Opublikowany przez Marika Sztanga Środa, 16 stycznia 2019

Zwykle się nudzę na szkoleniach i unikam ich jak ognia, a tu - profesjonalnie, rzeczowo i bardzo interesująco 🙂 Skorzystam na pewno jeszcze nie raz. Polecam Premiumads!

Opublikowany przez Ida Ortiga Czwartek, 21 września 2017

Polecam szkolenie z Google Ads i Google Analytics. 2 dni praktyki i możliwość przećwiczenia w czasie rzeczywistym. Dużo...

Opublikowany przez Joanna Kalinowska Piątek, 1 lutego 2019

Klikanie, pisanie, czysta praktyka! Tak powinno się uczyć/trenować Google Adsy. Głowa pełna wiedzy i najważniejsze -...

Opublikowany przez Dariusz Rompa Czwartek, 8 listopada 2018

MEGA! Byłam 2 dni na Adsach i już zapisałam się na Analytica. Mała grupa, bardzo warsztatowe szkolenie, sporo praktyki,...

Opublikowany przez Hana Galek Piątek, 1 lutego 2019

Praktyczne szkolenia, idealne na początek przygody z analityką i systemem Google Ads❗️ Dzięki małym grupom szkolenie...

Opublikowany przez Dawid Czoska Czwartek, 31 stycznia 2019

Profesjonalna i bardzo pomocna obsługa. Ogromna wiedza, która w umiejętny sposób przekazywana jest uczestnikom szkoleń i...

Opublikowany przez Marika Sztanga Środa, 16 stycznia 2019

Polecam szkolenie z Google Ads i Google Analytics. 2 dni praktyki i możliwość przećwiczenia w czasie rzeczywistym. Dużo...

Opublikowany przez Joanna Kalinowska Piątek, 1 lutego 2019

Pełna Profeska - szkolenie na wysokim poziomie!

Opublikowany przez Michał Wesołek Czwartek, 31 stycznia 2019

Mam więcej opinii, znajdziesz je tutaj

Mam więcej opinii, znajdziesz je tutaj

Agenda pierwszego dnia szkolenia

Zapisuję się!

Agenda drugiego dnia szkolenia

Zapisuję się!

Agenda trzeciego dnia szkolenia

Zapisuję się!

Twoje zadowolenie jest moim priorytetem, więc na szkoleniu spodziewaj się:

Szkoliłem między innymi

logo koma oświetlenie
boś bank
primavera-spa logo
firma ekolan
wydawnictwo-sejmoweologo
nadbałtyckie centrum kultury
praca.pl logo
Wyższa szkoła humanistyczna w Gdańsku
barenbrug loga
Uniwersytet Gdański Logo
grupa gpec
EuroCar Ford Store

Szkoliłem między innymi

loga firm które szkoliło Premiumads

Lokalizacja szkolenia

mam też więcej zdjęć, sprawdź

Zapisz się na szkolenie

Pierwszy dzień szkolenia

849PLNnetto
  • 10 wrzesień 2019
  • Zapisuję się!

Drugi dzień szkolenia

649PLNnetto
  • 11 wrzesień 2019
  • Zapisuję się!

Trzeci dzień szkolenia

849PLNnetto
  • 12 wrzesień 2019
  • Zapisuję się!

Drugi i trzeci dzień szkolenia

1249PLNnetto
  • 11-12 wrzesień 2019
  • Zapisuję się!

Pakiet trzech dni szkolenia

1699PLNnetto
  • 10-12 wrzesień 2019
  • Zapisuję się!
W ramach podziękowania za udział w szkoleniu chciałbym Ci przekazać prezent w postaci 1 h, darmowych konsultacji po szkoleniu.
To szkolenie może być dofinansowane z Unii Europejskiej nawet w 80%
Zobacz jak uzyskać zwrot
Na ten adres od razu po rejestracji otrzymasz potwierdzenie oraz szczegóły szkolenia.
Zadzwonię do Ciebie na 3-4 dni przed szkoleniem, aby potwierdzić Twoje uczestnictwo.
Dane do Faktury VAT możesz podać także później, nawet w dniu szkolenia.
0.00
Jak oceniasz tę stronę?

Szkolenie Google Ads | AdWords, Analytics i Google Tag Manager
3.8 z 69 głosów