Szkolenie Google Ads, Google Analytics i Google Tag Manager

Najczęściej wybierane i najlepiej oceniane szkolenie na Pomorzu

Terminy szkoleń otwartych i dostępność miejsc

27-29 września
2022

26-28 października
2022

24h praktyki

3 dni szkoleniowe

Grupa 7 osób

Weź udział, bo warto

Certyfikowane przez DEKRA

Gwarancja nauczenia

Potwierdzenie jakości szkolenia

Rejestr usług szkoleniowych

Wdrożone standardy

Szkolenie otwarte podzielone jest na trzy dni.

Możesz uczestniczyć w trzech dniach szkoleniowych lub wybrać te, które Cię konkretnie interesują.

  • Pierwszego dnia zapoznasz się z Google Analytics oraz Google Tag Manager.

  • Drugiego dnia nauczysz się funkcjonowania panelu Google Ads i tworzenia kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google.

  • Trzeciego dnia opanujesz tworzenie kampanii graficznych, a także poznasz remarketing, kampanie produktowe dla sklepów, Performance MAX, reklamę w YouTube i wiele więcej.

Szkolenie dedykowane

w Twojej Firmie

Nauczę Twój zespół reklamy w Google.

Już ponad 420 firm takich jak Twoja skorzystało z mojego doświadczenia aby podnieść wyniki i zoptymalizować koszty marketingu.

Sprawdź

Program przygotowany z myślą o Tobie.

Bo jak nie ma Ciebie w Google to nie istniejesz.

Szkolenie z autorskim programem i Gwarancją Nauczenia™

0
dzień

Czego nauczysz się uczestnicząc w pierwszym dniu szkoleniowym?

Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Analytics oraz wdrożymy najważniejszą miarę skuteczności – konwersje. Tego dnia poznasz też Google Tag Manager, czyli system, który przekazuje do Twojego Google Analytics, Google Ads, pixela FB itp. więcej szczegółowych, ważnych danych z Twojej strony www lub sklepu.

Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:

  • samodzielnego wdrożenia oraz konfiguracji narzędzia Google Tag Manager na Twojej witrynie
  • rejestrowania zdarzeń, takich jak kliknięcia w numer telefonu, adres e-mail czy pobrania pliku PDF i zamiana ich na konwersję
  • wdrażania do witryny map ciepła
  • tagowania, mierzenia kampanii zewnętrznych (Facebook, LinkedIn, mailing, sms)
  • prawidłowego konfigurowania ustawień Google Analytics
  • analizowania danych w Google Analytics
  • modelowania atrybucji konwersji, poznasz ścieżkę odwiedzin osób, które zrealizowały Twój cel na stronie lub w sklepie
9:00 Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą

9:30 Wstęp do analityki internetowej
Dowiesz się jak działa Google Analytics, co to jest kod śledzenia oraz jak poprawnie wdrożyć go do witryny.
Jak zarządzać uprawnieniami oraz jak poprawnie go skonfigurować, aby zminimalizować ilość błędnych danych.
Pokażę Ci przykłady map cieplnych (kliknięć) oraz powody, dla których powinieneś je wdrożyć do witryny.

10:30 Google Tag Manager (zajęcia praktyczne)
Wdrożenie Google Tag Manager do Twojej witryny pomoże Ci bez znajomości programowania odbierać od Twojej witryny zdarzenia takie jak: kliknięcie w numery telefonu, adresy e-mail, wypełnienia formularza.
Następnie te zdarzenia przekażesz do Google Analytics czy pixela Facebooka w postaci konwersji.

12:00 Mierzenie konwersji w Google Analytics (zajęcia praktyczne)
Konwersja jest najważniejszą miarą sukcesu Twoich działań marketingowych. Nie ważne, czy jest to wypełnienie formularza czy zakup w sklepie internetowym.
Mierząc te dane jesteś w stanie tworzyć takie kampanie reklamowe, które przekładają się na ich realizację.
Dzięki mierzeniu zdarzeń (konwersji) systemy reklamowe będą uczyć się Twoich klientów, co przełoży się na obniżenie kosztów pozyskania klienta.

12:40 Pyszny lunch (w cenie)

13:20 Raporty i interpretacja danych (zajęcia praktyczne)
Pokażę Ci jakie raporty w Google Ads są najważniejsze oraz jak interpretować dane. Jak filtrować ruch oraz usuwać spam z Analytics.
Dowiesz się dlaczego wysoki współczynnik odrzuceń wcale nie jest zły oraz jak poprawnie go mierzyć na stronach typu Landing Page / One Page.

15:20 Analytics dla E-commerce (zajęcia praktyczne)
Dowiesz się co to jest atrybucja konwersji i w jaki sposób mierzyć ROAS (zwrot z nakładów na reklamę) oraz CPA (koszt pozyskania klienta).
Poznasz modele atrybucji i ścieżki wielokanałowe, które pomogą Ci zrozumieć, jak działa Twój marketing oraz jak na niego reagują Twoi klienci.

17:00 Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów

0
dzień

Czego nauczysz się uczestnicząc w drugim dniu szkoleniowym?

Jest to pierwszy z dwóch dni nauki tworzenia reklam w Google Ads, czyli platformy reklamowej Google. Jeżeli jesteś osobą, która nigdy nie miała styczności z reklamą w Google to nie omijaj tego dnia. Jeżeli coś na ten temat już wiesz, ugruntujesz swoją wiedzę i dowiesz się, jak można robić to jeszcze lepiej.

Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:

  • planowania kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google
  • samodzielnego tworzenia kampanii w Google Ads
  • doboru, wprowadzania, modyfikowania oraz wykluczania słów kluczowych
  • prawidłowego pisania treści reklamowych
  • modyfikowania panelu Google Ads pod najważniejsze dla Ciebie metryki
  • określania stawek oraz budżetów reklamowych

9:00 Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą

9:30 Wstęp do reklamy w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Zaczynamy od zapoznania się z systemem reklamowym Google.
Dowiesz się o różnicach między pozycjonowaniem, a reklamą w Google oraz typach reklam obowiązujących w Google Ads.
Poznasz najważniejsze pojęcia, wskaźniki, skróty oraz sposoby płatności.

10:30 Tworzymy kampanię w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Założysz konto Google Ads lub MCK.
Zapoznasz się z panelem, jego ustawieniami oraz celami reklam.
Nauczysz się budżetować kampanie w sieci wyszukiwania wykorzystując “Planer słów kluczowych”.
Stworzysz kampanię reklamową w Google Ads.
Nauczysz się prawidłowej budowy kampanii, aby uzyskać rewelacyjne wyniki i mało płacić za kliknięcia w nią.
Powiem Ci dlaczego przy kierowaniu reklamy na całą Polskę nie wybierać w ustawieniach “Polska”.

12:40 Pyszny lunch (w cenie)

13:20 Słowa, reklamy, rozszerzenia, wynik jakości, budżet (zajęcia praktyczne)
Nauczysz się prawidłowo dodawać słowa do kampanii, aby Twoje reklamy pojawiały się wyłącznie na wartościowe zapytania.
Poznasz modyfikatory słów kluczowych, typy i powody stosowania rozszerzeń reklam, wymagania redakcyjne oraz testy A/B.
Zrozumiesz wynik jakości i w jaki sposób osiągnąć najwyższy.
Dowiesz się w jaki sposób planować kampanię reklamową w Google. Jak poznać ilości kliknięć i budżety niezbędne do optymalnej kampanii.

15:20 Sposoby płatności za reakcję w reklamę (zajęcia praktyczne)
Kiedy optymalizować kampanię pod CPA, ROAS, kiedy pod kliknięcia czy udział w wyświetleniach. A może jednak ustawić stawki ręczne?
Nauczysz się dobierać stawki do celów, które chcesz zrealizować za pośrednictwem kampanii w Google Ads.

16:20 Optymalizacja kampanii na podstawie danych (zajęcia praktyczne)
Nauczysz się modyfikacji kolumn w raportach oraz segmentacja danych.
Będziesz już wiedział kiedy ograniczyć zasięgi i słowa kluczowe oraz kiedy wykluczyć grupy odbiorcze.
Dowiesz się jakie są sposoby na zaawansowaną optymalizację kampanii.

17:00 Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów

0
dzień

Czego nauczysz się uczestnicząc w trzecim dniu szkoleniowym?

Ten dzień skierowany jest głównie do osób, które chcą nauczyć się tworzenia kampanii graficznych (banery), video oraz optymalizowania ich pod cele, takie jak pozyskanie klienta czy sprzedaż w sklepie.

Po zakończeniu tego dnia szkoleniowego zdobędziesz umiejętności:

  • tworzenia kampanii dynamicznych w wyszukiwarce Google
  • tworzenia kampanii Performance MAX – generującej duże ilości klientów
  • tworzenia reklam, które same aktualizują treści
  • budowania kampanii graficznych – banerowych
  • docierania z reklamą do osób, które odwiedziły Twoją witrynę (remarketing)
  • tworzenia kampanii produktowych – dla e-commerce
  • tworzenia kampanii video w YouTube

9:00 Rozpoczęcie szkolenia poranną kawą

9:30 Kampania dynamiczna (zajęcia praktyczne)
Nauczysz się tworzyć kampanię w Google Ads, która nie ma słów kluczowych. System sam poszuka wartościowych słów na Twojej witrynie i sam zbuduje listę słów.

10:15 Keyword Insertion Tool (zajęcia praktyczne)
Poznasz narzędzie do kampanii automatycznej. Dowiesz się jak aktualizować treści w oparciu o słowa kluczowe, pasujące do wyszukiwanych haseł.
Efektywnie wykorzystasz funkcję “COUNTDOWN” oraz “IF” do dynamicznej personalizacji reklam.

10:30 Kampania graficzna w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Wspólnie stworzymy kampanię w największej sieci reklamowej w internecie.
Poznasz sposoby określania grup docelowych kierowanych na tematy, słowa, odbiorców oraz miejsca reklamowe.
Skupimy się na demografii, stworzymy odbiorców o podobnych zainteresowaniach oraz wykluczymy dzieci, które klikają w reklamy na smartfonach rodziców

12:40 Pyszny lunch (w cenie)

13:20 Konwersja w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Czy wiesz, że przekazując dane o konwersjach do systemu Google Ads, system uczy się kim są osoby, które realizują Twoje cele biznesowe? Dzięki temu Google Ads będzie w stanie optymalizować się pod te cele i obniżyć koszt pozyskania klienta. Będziesz otrzymywać regularne dane ile pieniędzy kosztuje Cię każdy klient.
Wspólnie skonfigurujemy Twoje konto Google Ads pod mierzenie konwersji oraz określimy model atrybucji.
Zobaczysz różnicę w kodach konwersji Google Ads i Google Analytics.

14:40 Remarketing w Google Ads (zajęcia praktyczne)
Remarketing to reklama pojawiająca się użytkownikom, którzy odwiedzili Twój sklep lub witrynę.
Nauczysz się tworzyć grupy odbiorców zarówno w systemie Google Ads, jak i w Google Analytics.
Następnie zbudujesz kampanię w Google Ads kierowaną na te osoby, które już wcześniej odwiedziły Twoją witrynę.

15:20 Kampania produktowa Performance MAX
W sklepie internetowym główny cel to transakcja. Dzięki kampanii nie tylko zareklamujesz wszystkie produkty, które masz w sklepie. Będziesz w stanie dotrzeć z nią do osób, które chcą zakupić od Ciebie te produkty, a nie tylko je oglądać.
Pokażę Ci w jaki sposób wdrożyć kampanię produktową w Google Ads zoptymalizowaną pod zwrot z inwestycji.

16:20 Reklama w YouTube (zajęcia praktyczne)
YouTube jest aktualnie najtańszą platformą reklamową w internecie, gwarantującą olbrzymie zasięgi.
Nauczysz się tworzyć kampanie wideo wyświetlane w YouTube w postaci In-Stream, przerywnika, Out-Stream, sekwencji reklam oraz zachęcania do konwersji.

17:00 Zakończenie oraz wręczenie certyfikatów

Połącz szkolenie z wypoczynkiem w Trójmieście

Trójmiasto jest piękne o każdej porze roku. Warto tu zostać na weekend lub dłużej.

Szkolenie odbywa się zawsze w połowie tygodnia aby weekend poświęcić na spacer nad morzem lub wizytę w Gdańsku.

Specjalnie dla uczestników szkolenia wraz z Hotelem My Story Gdynia przygotowaliśmy ofertę noclegu -10% na pokoje jednoosobowe i standardowe dwuosobowe (MINT DREAM I GREEN DREAM).
Poranny spacer z Hotelu My Story Gdynia na szkolenie to tylko 12 minut.

Hotel oferuje pyszne śniadania w restauracji “My Place”, posiada prywatny parking, siłownię, salę fitness oraz stacje ładowania samochodów elektrycznych.
Znajduje się przy stacji SKM Gdynia Wzgórze Świętego Maksymiliana, skąd odjeżdżają pociągi w stronę Gdańska i Wejherowa.

Szczegóły i rezerwacja: https://www.mystorygdynia.pl/

Kto poprowadzi dla Ciebie szkolenie?

Cześć, jestem Maciej!

Od ponad siedmiu lat aktywnie szkolę zarówno osoby prywatne, jak i działy marketingu z reklamy w Google Ads (Google AdWords) oraz analizy w Google Analytics. Prowadzę także zajęcia dla studentów w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, na Uniwersytecie Gdańskim, Wyższej Szkole Bankowej w Gdyni oraz Gdańskiej Fundacji Kształcenia Managerów.

W 2014 roku zostałem Certyfikowanym Trenerem Google AdWords. Od tego czasu przeszkoliłem ponad 900 osób. Dodatkowo agencja premiumads, którą prowadzę, posiada status Partner Google Premium, jako jedna z nielicznych w Polsce.

Przeczytaj opinie uczestników poprzednich szkoleń, bo oni już w moim szkoleniu uczestniczyli.

5,0 102 reviews

  • Avatar Ewa Wójcik ★★★★★ 2 miesiące temu
    Miałam przyjemność uczestniczyć w 3-dniowym szkoleniu z Google Analytics i Google Ads. Maciej potrafi zaangażować uczestnika, przekazuje ogrom wiedzy w ciekawy sposób, … czytaj więcej wtrąca wiele celnych uwag, ma dar opowiadania i wyjaśniania skomplikowanych tematów, potrafi utrzymać uwagę uczestników i zapewnia dużo praktyki, ćwiczeń na konkretnych przykładach które dotyczą bezpośrednio uczestników. Atmosfera na szkoleniu bardzo przyjemna. Dowiedziałam się wielu ważnych rzeczy. Warto było 🙂
  • Avatar Radosław Lubiak ★★★★★ 2 miesiące temu
    Bardzo polecam szkolenie Premiumads Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager. Niezbędna, przystępnie podana wiedza teoretyczna i duża ilość praktyki, wiele … czytaj więcej przydatnych tipów, zwrócenie uwagi na kwestie naprawdę istotne. Czuć, że za tym wszystkim stoją setki zrealizowanych kampanii, przeanalizowanych statystyk, przeprowadzonych strategii. Do tego fantastyczna atmosfera, rzetelne materiały poszkoleniowe i możliwość konsultacji swoich działań po szkoleniu. Rzecz warta swojej ceny.
  • Avatar Maciej Tykarski ★★★★★ 4 miesiące temu
    Polecam szkolenia w Premiumads! Kadra z ogromną znajomością tematu, atmosfera na szkoleniu fantastyczna. Objaśnienia oparte o realne kampanie. Mnóstwo fachowej wiedzy … czytaj więcej oraz sposobów na skuteczne działanie z Ads, GTM i Analytics. Nie ma się co zastanawiać, zdecydowanie TRAFNY WYBÓR!
  • Avatar Paweł Szymański ★★★★★ 4 miesiące temu
    Szkolenie super i prowadzący to właściwa osoba na właściwym miejscu. Wszystkie najważniejsze kwestie zodtały poruszone oraz odpowiedzi na pytamia były więcej niż … czytaj więcej wyczerpujące. Zdecydowanie polecam.
  • Avatar Joanna Horoszko ★★★★★ 2 tygodnie temu
    Jestem już ponad dwa lata po szkoleniu i mogę z pewnością powiedzieć, że było to NAJLEPSZE SZKOLENIE NA JAKIM BYŁAM EVER. Maciej cierpliwie wyjaśnił mi tyyyyyle … czytaj więcej rzeczy, rozjaśnił mi to, co było dla mnie, na tamten czas, czarną magią. I zaraził mnie swoją pasją do Adsów i analityki. Śmiało mogę powiedzieć, że jego szkolenie okazało się dla mnie solidną trampoliną do tego miejsca, w którym obecnie się znajduję.
    Jeszcze raz wielkie dzięki Maciej 🙌💐

Baza usług rozwojowych ikona

4,8 / 5
BUR: 42 oceny

5 / 5
Facebook: 28 opinii

5 / 5
Google: 71 opinii

Zobacz, jak wyglądają szkolenia.

Jesteś mikro, małym lub średnim przedsiębiorcą?

Otrzymaj dofinansowanie do 80% w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO), którymi zarządzają poszczególne Urzędy Marszałkowskie (Instytucje Zarządzające RPO).

Proces uzyskania dofinansowania jest prosty, składa się z 8 kroków.
W każdym momencie otrzymujesz wsparcie od Operatora* i ode mnie.

Operator* – instytucja z którą podpisujesz umowę i z którą rozliczasz dofinansowanie do szkolenia.

Sprawdź

Szkoliłem między innymi

Lokalizacja szkolenia

Pomorski Park Naukowo – Technologiczny w Gdyni
al. Zwycięstwa 96/98, Gdynia

Każdy dzień jest wart swojej ceny.
Wybierając pakiet trzech dni oszczędzasz sporo i sporo wiedzy i umięjętności zyskujesz.

Pierwszy dzień szkolenia

990PLNnetto

Drugi dzień szkolenia

890PLNnetto

Trzeci dzień szkolenia

990PLNnetto

Drugi i trzeci dzień szkolenia

1631PLNnetto
  • Oszczędzasz 249 zł

Pakiet trzech dni szkolenia

2321PLNnetto
  • Oszczędzasz 549 zł
Zarejestruj

Jak oceniasz tą stronę?

4.7/5 - 118 głosów

Masz pytania przed szkoleniem?
Pisz śmiało.

Maciej Wiśniewski

Trener Google Ads
+48 691-691-041
maciej@premiumads.pl

5,0 102 reviews

  • Avatar Ewa Wójcik ★★★★★ 2 miesiące temu
    Miałam przyjemność uczestniczyć w 3-dniowym szkoleniu z Google Analytics i Google Ads. Maciej potrafi zaangażować uczestnika, przekazuje ogrom wiedzy w ciekawy sposób, … czytaj więcej wtrąca wiele celnych uwag, ma dar opowiadania i wyjaśniania skomplikowanych tematów, potrafi utrzymać uwagę uczestników i zapewnia dużo praktyki, ćwiczeń na konkretnych przykładach które dotyczą bezpośrednio uczestników. Atmosfera na szkoleniu bardzo przyjemna. Dowiedziałam się wielu ważnych rzeczy. Warto było 🙂

“To jedno z najważniejszych i najbardziej przeklinanych wyzwań współczesnego marketingu operacyjnego - rzeczy niemożliwe załatwiamy od ręki, cuda zajmują nam trochę więcej czasu.”

Jacek Kotarbiński Sztuka marketingu

Zapisz się, bo warto

Na ten adres od razu po rejestracji otrzymasz potwierdzenie oraz szczegóły szkolenia.
Zadzwonię do Ciebie na około 5-7 przed szkoleniem, aby potwierdzić Twoje uczestnictwo i ustalić szczegóły.
Pierwsza dodatkowa osoba uzyskuje rabat 10%, druga 20%, trzecia 30%
Dane do Faktury VAT możesz podać także później, nawet w dniu szkolenia.
0.00